My Pinky Moments Contest by Eyriqazz


Assalamualaikum guys... Akhir2 ini rajin pula aku join contest. Saja suka2 syokkan diri memeriahkan lagi contest mereka. Selain dapat mengeratkan silaturahim kita juga dapat memberi support yang sihat kepada blogger2 yang menganjurkan contest dari blog EyriqazzDotCom..



Untuk contest My Pinky Moments Contest ini, aku ada ler beberapa keping yang boleh dikongsikan mengikut tema warna pink2 gituh. Sweet moment bersama Siti Syarah dan mr. hubby semasa di restoran makanan Jepun di Dubai 4 years back. Tunggu punya tunggu punya tunggu tak timbul2 makanannya sampai Syarah tertidur. Last2 take away untuk dia. 


Sengih2 tunggu nak sangat makan sushi sampai tunjuk gigi arnab tuh.. hik3


And finally ngorok (tertidur dengkur) har3... Very sweet masa nih. Syarah memang sangat rapat dengan abahnya dari kecik sampai ler sekarang. Ok itu aje.. 

Guys.. Klik SINI dan like gambar contest My Pinky Moment yang korang suker.. ^__^


“Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com dan Madammondoq.com ditaja bersama HazmanFadzil.Com, Alyzafisol.com, Blogr.mySharidawati.blogspot.com dan Enveeus.Com

P.S. Ok guys. Contest nih pun mcm contest DenaiHati. Juri akan adili saper paling banyak LIKE2 + TWEET2 + SHARE2 ker coz 70% berdasarkan pemilihan juri gambar paling kreatif dan mencuit hati. Wish me luck and Good luck untuk semua contractor... Oppssss!!! contester semua.. Adiosss...

0 comment... add one now