Buffet ramadan rumah kampung kayu di Anjung Patin Ville Kg Bharu

Assalamualaikum. Anjung Patin Ville Kampung Bharu menyediakan buffet ramadan dihalaman rumah perkampungan yang terletak ditengah bandar Kuala Lumpur. Hidangan utama disediakan sudah semestinya ikan patin asam tempoyak. Siapa tak suka dengan ikan patin kan.. Mari baik punya dari Temerloh Pahang.

Anjung Patin Ville Kg Bharu juga menyediakan menu ala cart untuk anda yg gemar disajikan dengan lauk kegemaran anda. Anda boleh membuat tempahan menu yang anda gemari dengan menghubungi pihak Anjung Patin Ville sebelum jam 5 petang.






Buffet Ramadan Anjung Patin Ville menyediakan lebih 35 menu setiap hari. Setiap hari menu buffet ramadan akan bertukar agar pelanggan tidak jemu menikmati hidangan dari Anjung Patin Ville.

Jom kita tengok menu yang dihidangkan. Gambar2 menu ini hanyalah beberapa menu saja yang sempat saya kongsikan.

Ikan Patin Asam Tempoyak

Ulam2an bersmaa sambal tempyak dan sambal belacan

Ikan kering cili

Gulai lemak pucuk ubi

Kari daging

Sambal Goreng

Taugeh goreng

Hati Ayam bercili

Ayam Goreng Rangup


Ayam Masak Merah

Bebola daging bercili

Untuk Pencuci mulut manisan Anjung Patin Ville menyediakan pelbagai juadah pencuci mulut teemasuk minuman sejuk pelbagai perisa dan minuman panas.

Manisan dihidangkan

Ubi Kayu Bergula

Mee Hoon Goreng Tahu Bakar dan banyak lagi pemanis mulut yang sedap.

Harga buffet ramadan Anjung Patin Ville Kg Bharu seperti yang disediakan.


  • DEWASA RM60/Pax
  • KANAK2 (10 tahun kebawah) RM25/pax


Untuk tempahan Ala Cart seperti lauk ikan patin asam tempoyak (patin buah atau muncung) atau lain2 menu, boleh terus hubungi nombor yang tertera dibawah ini sebelum jam 5 petang.


ANJUNG PATIN VILLE KG BHARU
51 Jalan Raja Abdullah, Kuala Lumpur 50300, Malaysia
(Waze atau google map)

Untuk tempahan anda boleh terus hubungi
EN. YUSOF +60112 6250288
EN. KAMARUL +6018 2916250

Salam Ramadan dan selamat berbuka puasa


{ 13 comments.. read them below or add one }

Yanty Lee Yanty Lee Rabu, Mei 30, 2018
omg , seronoknya dapat berbuka puasa dengan masakan ala kampung dengan suasana seperti di kampung pula tu.
Amanda Suria Amanda Suria Rabu, Mei 30, 2018
Buffet paling best kalau ada masakan kampung kan kak? ya allah semua tu sedap betul..SA plak yang geram...harga bleh tahan dah tu..suasana plak bagai berbuka kat rumah sendiri kan..
dr-Life dr-Life Rabu, Mei 30, 2018
Great view from the garden and this is the best perkampungan feel. Not only that... I could see there are serving yummy delicious homey food...
Nurhasanah Ismail Nurhasanah Ismail Rabu, Mei 30, 2018
sedapnyaa ikan patin! Makan dengan ulam2 dan sambal belacan, ikan masin..memang pembuka selera. persekitaran juga menarik,menikmati juadah ditepi kolam.
Mimi Azirah Mimi Azirah Rabu, Mei 30, 2018
Memang betul betul suasana kampung. Menu pun memang menu masakan kampung. Tuh yang sedap dan menyelerakan tekak bila makan menu macam ni
Khai Artzfar Khai Artzfar Rabu, Mei 30, 2018
uish semua menu kampung ni hehehe. tapi khai tak makan ikan. haha boleh makan kuah dia je la rasanya. tapi rasa dia mesti pure kan .oh sedapny!
adianiez AIDA adianiez AIDA Rabu, Mei 30, 2018
Tempat cantik. Nyaman aje nampaknya.
wow! ikan patin tempoyak. feveret saya sefamili.
Meatball bercili tu rare. Sure sedap. lauk gini dgn rm60 ok la. mampu sgt.
Wawa Ashihara Wawa Ashihara Rabu, Mei 30, 2018
Wow.. Buffet mmg btul2 bertemakan masakan kg.. Tempat pon nme anjung gitu... Xpnh makan ikan patin msk tempoyak... Kita nmpk ulam2 laa.. Sedapnya makan dkt suasana mcm tmpt ni.. Santai2 je..
Maha Mahu Maha Mahu Rabu, Mei 30, 2018
Cantiknya tempat ni tak tahu pun kita walaupun 4 tahun duduk Kg Bahru tu hehehehe nanti boleh cuba datang sini makan Ikan Patin bestnya....
Emilinda Emilinda Khamis, Mei 31, 2018
Lauk pauk kampung semuanya ni. Best betul nampak. Suasana kat situ pun cantik. Nanti free2 boleh la emi try makan kat sana.
alia farhan Said alia farhan Said Khamis, Mei 31, 2018
Sukanya suasana kt tempat ni..rasa mcm kat kampung2. Paling best jugak lauk-lauk pun sejenis yg mengena dengan tekak kampung saya ni...
Sedapnya lahai...
Lia Hasty Lia Hasty Khamis, Mei 31, 2018
Wah dah Lama tak makan lauk ikan Patin ni .Sedapnya hrga buffet pun berpatutan . Menu pun banyak. Kalau x sempat sebelum puasa kena cuba lepas raya lah .
Khir Khalid Khir Khalid Sabtu, Jun 23, 2018
Dah raya pun ttp berselera tengok lauk pauk tu.
Salam Aidilfitri. Maaf zahir dan batin :)