Minta mangap sesangat!!!

Assalamualaikum semua... Terlebih dahulu aku nak minta mangapppp sesangat kepada semua sahabat kerana dah beberapa hari aku tak up2date n3 baru. Bukan kerana malas dan tak ader idea tapi aku terlalu BZ dengan persiapan dulang hantaran untuk pernikahan adik lelaki aku yang ke 5 sabtu lalu. Terlalu kepenatan dan tak sempat lagi nak edit gambar2 terbaru yang boleh aku kongsi2 dengan sahabat semua. InsyaAllah.... soon yer.

p.s. Korang bagi aku rehat sekejap wokeh.. Bila dan fresh balik aku up2date ler cerita baru.. bak kata dalam diolog "hantu kak limah balik rumah" CECETA.. CECETA... hu3. Take care guys... xoxoxox 
Minta mangap sesangat!!!

{ 10 comments.. read them below or add one }

Ezal R Ezal R Isnin, Januari 10, 2011
orait!! rehat cukup2, then bila da ready, keluarkan idea2 yang bagus..

Peace!!
MR.Z MR.Z Isnin, Januari 10, 2011
rehat cukup2 dulu.. hehe..siapkan apa yang perlu disiapkan dahulu :)
meowwmania meowwmania Isnin, Januari 10, 2011
wokeh...

nnti dah free cerite cerite... ;)
akubiomed akubiomed Isnin, Januari 10, 2011
Pandai buat gubahan hantaran dah kira jimat kos upah :-)
nurmisnan nurmisnan Isnin, Januari 10, 2011
ezal.. arigato asante
nanti dah terbeliak biji mata
aku kasi ceta mantop k...
nurmisnan nurmisnan Isnin, Januari 10, 2011
brother z... hehehehe
memang lepak giler..
bukan sajer jadi mak mendam buat dulang hantaran
tapi jadi driver merangkap ala2 cuti2 Msia.. hu3
iyalahkan... family bhg JOHOR
sesekali naik KL
so ajak ler pegi IKEA,IKANO,MKN2 dan cuci2 mata...
nurmisnan nurmisnan Isnin, Januari 10, 2011
cik meoww.... ceceta ceceta.. he3
nanti kita sambung borak k..
nak kembalikan mata panda nih
jadi mata angsa... HALUSSSS jer
nurmisnan nurmisnan Isnin, Januari 10, 2011
brother biomed...
alhamdulillah... berkat semangat belajar sendiri..
dari nikah aku dan adik2
suker buat sendiri.. rasa puas..

brother nak mintak NIKAH pun
aku blh buatkan.. hu3.. tapi single lagi ker???
white rose white rose Isnin, Januari 10, 2011
assalamualaikum kak nur...

suke sangat dialog dalam cite hantu kak limah balik rumah yee...

ni blm akak turun ke perak, jumpe orang kampung...
nurmisnan nurmisnan Selasa, Januari 11, 2011
waalaikumsalam cik putih
suker juger tapi belum tengok ler ceta tuh
ateh... pegi sana sini
diorang asik sibuk buat dialog CECETA CECETA....
hu3... kelakar ler dan pas tuh suker plak
buat lawak ayat tuh...

ohhhh kalau jumpa family aku
memang riuh ler bawak kekampung PERAK...
CECETA CECETA... he3