EPHYRA PILIHANKU KEKAL ANGGUN SIHAT BERSERI

Ephyra Pilihanku
Ephyra Pilihanku

As salam guys. Ephyra pilihanku kekal anggun sihat berseri menjadi moto dalam setiap kaum hawa dan adam yang mementingkan kecantikan semulajadi. Setiap dari kita mestilah mahukan tubuh badan yang sihat + kuat + berseri2 wajahnya. Tertutama untuk aku yang mementingkan berat badan yang ramping. Bila suami isteri memandang antara satu dengan lain bukan ke membuatkan hati lebih flawles gitu (wink).

KEBAIKAN EPHYRA UNTUK SEMUA KAUM


Ephyra memiliki kebaikan yang tersendiri dari bahan2 semulajadi penting untuk tubuh badan. Dengan bahan2 terpilih yang memiliki kandungan antioksida yang sangat tinggi dapat memulih + mengawal serta mencegah dari berlakunya penuaan + kehilangan kolagen penting + mengekalkan fungsi dan pertumbuhan sel2 + menentang kerosakan akibat UV dan radikal bebas dan sebagainya. 

Kebaikan Ephyra dari segi fizikal dan mental

  • Ephyra kulit = meningkatkan keanjalan kulit + mengurangkan kedutan dan garis halus + mencerahkan jeragat dan pigmentasi agar kulit lebih cerah dan bercahaya. Juga dapat membantu memulihkan masalah kulit eczema.
  • Ephyra tulang + sendi = Melegakan kesakitan pada sendi2 dan arthritis agar badan merasa kelegaan dari merasa sakit2 pada keseluruhan. Terlalu banyak bergerak + mengangkat barang2 berat mendatangkan kesakitan yang amat.
  • Ephyra Rambut = melambatkan uban + menjadikan rambut lebih sihat + lembut + bersinar
  • Ephyra sistem imun = meningkatkan keupayaan imuniti dan pemullihan sel2.
  • Ephyra Jantung = Mengurangkan kadar kolestrol dan menjauhan risiko sakit jantung dan tekanan darah
  • Ephyra sistem pencernaan = melancarkan proses pencernaan + pelawasan dalam badan + meningkatkan metabolisma badan + memberi manfaat untuk mengawal berat badan berlebihan
  • Ephyra retina = Melindungi + mencegah penyakit mata akibat kerosakan termasuk faktor usia dan juga akibat kerosakan pada gigi kerana kekurangan kalsium.
  • Ephyra perut = Melegakan kesakitan pedih ulu hati + gastrik. pengambilan makanan yang salah terutama makanan yang mengandungi cuka + asid berlebihan selain lewat makan, dapat mengundang penyakit ini. Bawang putih bakar juga dapat melegakan.
  • Ephyra semestinya 100% HALAL

EPHYRA PILIHAKU KERANA ACAI BERRY


Ephyra Pilihanku

Ephyra pilihaku hanya kerana memiliki kandungan buah Acai Berry yang mengandungi antioksida paling tertinggi didunia yang dapat membuang toksik di dalam badan kita. Acai berry sejenis buah berwarna purple gelap yang lebih tinggi dari bluberry + blackberry + red berry + buah delima. Buah acai berry yang sangat aku gemari dan sentiasa membeli berkotak2 jus acai berry dirumah untuk santapan setiap pagi dan malam sebelum pengambilan makanan. Rasanya yang sangat sedap dan penuh dengan kebaikan serta khasiat tersendiri.

Acai berry - antioksidan mengandungi pelbagai keajaiban untuk kesihatan kita secara keseluruhan. Badan kita terdiri daripada 100 trilion sel. Antioksida adalah bahan2 yang melindungi sel2 dalam badan secara keseluruhan terhadap kesan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel2 + dikaitkan dengan pelbagai masalah seperti penyakit jantung, kanser + artritis + Alzheimer + kolesterol tinggi dan penyakit2 lain. Oleh itu, antioksida dalam badan kita bertindak sebagai perisai kepada sel2 dalam badan.

12 KEBAIKAN BUAH ACAI BERRY

  • Acai boleh membantu kualtiti tidur dengan lebih baik - mengandungi zat nutrien seperti vitamin B C dan lain-lain lagi, acai berry mampu menurunkan tingkat stress dan membantu komunikasi antara sel-sel diotak.
  • Acai dapat tingkatkan tahap tenaga - Digunakan oleh atlit terkenal seperti Venus Williams, kerana acai mempunyai banyak nutrisi, terutamanya banyak lipid yang bertanggungjawab untuk meningkatkan tahap tenaga anda. Inilah sebabnya Acai berry boleh digunakan setiap hari untuk meningkatkan tahap tenaga anda. 
  • Acai berry dapat mengurangi kolesterol - Mempunyai banyak EFA (Essential Fatty Acids). Asid ini mengekalkan kolesterol baik (HDL kolesterol) dan pada masa yang sama, itu akan menurunkan kadar kolesterol jahat (LDL kolesterol). Kedua-dua tindakan yang dilakukan oleh EFA, akan mengakibatkan jauh lebih baik perjalanan darah dalam tubuh anda.
  • Acai boleh membantu menurunkan berat badan - Menurunkan berat badan? Buah Acai berry amatlah sesuai sekali kerana melambatkan rasa lapar + membantu mengawal nafsu makan. Ini kerana acai berry memiliki indek glisemik yang rendah.
  • Acai berry dapat membantu mengurang stress - Pembantu yang hebat dalam pertempuran melawan stress. Terutamanya mampu membetulkan tahap stress dalam badan + kemudian memperbaikinya.
  • Acai Dapat Meningkatkan Kesihatan Seksual - Dikenali kerana mempunyai antioksidan + anti-inflamasi yang boleh melawan kemandulan yang disebabkan oleh pencemaran udara + stress + faktor yang berkaitan dengan radikal bebas.
  • Acai Boleh Melegakan Haid Bulanan kaum Hawa - Sangat kaya dengan kalsium + mampu meredakan kesakitan dari kembung dan 'menstrual cramp (senggugut) 
  • Acai Dapat Membantu melawan Kedutan dimuka - Mempunyai kuantiti anthocyanin dan phytisterols yang tinggi dimana boleh melindungi kolagen (dan jaringan tisu lainnya) dan cara ini anda akan melambatkan kedutan yang lebih awal. 
  • Acai Dapat Bantuan Warna Kulit - Disebabkan acai mengandungi pitosterol, dengan meminum Acai berry anda akan dibantu mengurangkan kehausan bawah kulit + di luar lapisan pelindung + memperbaiki warna kulit anda.
  • Acai Boleh Melewatkan Ketuaan - Membantu memperlambat penuaan sebab acai mempunyai anti-oksidan yang kuat dan regenerative nitrisi sel ynag membantu untuk beroperasi secara optimum.
  • Acai Dapat Bantuan Synergy Tubuh Kita - Membantu dengan perlindungan seluruh tubuh.

MAHU RASA SENDIRI KEHEBATAN EPHYRA

Bila sudah mengetahui akan kehebatan bahan2 yang terkandung di dalam pemakanan kesihatan Ephyra, sesiapa pun mahu mencuba. Jika dilihat dari segi warnanya selepas dibancuh seolah2 boleh mengagak rasanya seperti air kultur vitagen perisa oren. Tetapi tidak tahulah jika ianya benar. Menurut sahabat2 yang pernah mencuba, semua berkata rasanya sangat sedap seperti air kultur vitagen. Wow... sangat2 teruja wokey.


Bukan saja mahu rasa kesedapan Ephyra tetapi lebih teruja dengan kandungan bahan2 lain selain Acai Berry iaitu Kolagen ikan laut dalam + Gam Akasia + L- Glutathione + Asthaxanthin + Serbuk Tomato + Acerolla ceri + Marigold Bunga Ekstrak + Superberry.


Tetapi paling menarik perhatian aku adalah kandungan bahan ASTAXANTHIN. Mengapa? Kerana ASTAXANTHIN mengandungi kekuatan;
  • 6000 kali lebih kuat dari Vitamin C
  • 500 hingga 1000 kali lebih kuat dari Vitamin E
  • 800 kali lebih kuat dari Co Q10
  • 550 kali lebih kuat dari EGCG Teh Hijau
  • 75 kali lebih kuat dari Alpha Lipoic Acid (ALA)
  • 40 kali lebih kuat dari Beta Karoten
  • 17 kali lebih kuat dari Biji Anggur

Hebatkan penangan kebaikan dan khasiat ASTAXANTHIN. Itu yang buat aku teruja bagai hingin mencuba produk HEBAT EPHYRA.

Siapa Yang Memerlukan EPHYRA?

Semua manusia yang sudah mencecah 25 tahun keatas sudah wajib mengambil kolagen. Badan kita lama kelamaan akan kehilangan kolagen. Dan bila umur semakin meningkat, mula rasa kulit kering + berkedut + kusam + kendur + pigmentasi jerawat + mudah merasa penat walaupun kerja tidak seberat mana + daya ingatan semakin merosot (pelupa) + sakit2 sendi tulang ( terutama lutut kaki + tangan) + Metabolisma sangat rendah.

Seperti aku yang semakin mencecah umur 40an semestinya WAJIB mengambil kolagen untuk ketahan badan + mengekalkan kecantikan dengan kulit yang sihat + mengelakkan dari pelbagai penyakit yang datang. Selain itu kulit wajah semakin berseri2 bercahaya2 bila dapat mencuba produk Ephyra ini. Tidak percaya? Kita lihat sahaja testimoni pengguna Ephyra.


Ephyra Pilihanku - Aku ambil contoh Puan Amiza (Pengusaha Ephyra Oceanlife2u) sendiri yang telah mencuba sebelum memperkenalkan kepada umum. Perubahan wajah berubah ketara dari berkulit suram dan sedikit gelap kepada flawles berseri dan bercahaya. Yang penting lebih nampak segar dan sihat. Tahniah Puan Amiza atas terciptanya produk pemakanan kesihatan yang sangat hebat ini. Tentunya EPHYRA

Tahniah diucapkan kepada Puan Amiza dan team Ephyra kerana menjadikan setiap impian orang ramai untuk mendapatkan produk yang terbaik dan sihat serta berbaloi2. Semoga terus sukses dan terus maju.

Agak2 wajah hamba ni semakin berseri2 dan bercahaya tidak selepas pengambilan produk Ephyra ni? Kita tunggu kalau2 hamba dapat mencuba selama 30 hari.. akan hamba kongsikan pada semua. Ehemm ehemmm... berangan.. bagus dari terus menyerah kalah.

Sebelum itu jom kita tengok apa yang terkandung didalam youtube Ephyra ini. Kita tengok muka Memey + Norman yang dikatakan berseri2 dan cergas. Moh kita


Nota : Sekarang terlalu banyak sangat produk kecantikan berasaskan kolagen bercampur dengan bahan2 lain terutama L-Glutatione. Untuk mendapatkan yang terbaik memang amat sukar. Kadang2 ada yang mendatangkan side effect pada pengguna. Bijak memilih bijak berbelanja. Selamat mencuba produk Ephyra Pilihanku ini. Saya sokong Ephyra 100%.

Oceanlife2u.com
Facebook = Oceanlife2u
Instagram = ephyra2u

Terima kasih kepada Sepetang Bersama Blogger 2014 Denaihati and team kerana sponsor pemakanan tambahan kesihatan ini. Semoga Denaihati n team terus maju dan HIDUPKAN UNTUK MEMBERI


0 comment... add one now