Koleksi cantik bergaya dengan Salsabeela Muslimah Attire

Assalamualaikum. Siapa yang tak nak pakai baju yang cantik gorgeous dan menawan dipagi raya nanti. Semua orang inginkan situasi dipagi raya yang indah bersama orang yang tersayang. Mana nak dapat jubah atau kurung yang elegan cantik bergaya dengan harga berpatutan tu? Koleksi cantik bergaya dengan Salsabeela Muslimah Attire ada jawapannya

Salsabeelah Muslimah Attire sebuah butik yang telah beroperasi sejak tahun 2012 lagi. Bermula meluaskan market di online facebook social dan membuka butik di Kuala Lumpur. Menyediakan jubah dress, kurung, long skirt, wide pant dan shawl yang sangat menawan menepati kehendak muslimah sejati.

Siapa founder SALSABEELA MUSLIMAH ATTIRE


Puan Fatimawati Abdul Hamid pengasas dan bos besar butik Salsabeela Muslimah Attire. Seorang yang berkarisma tinggi dan mempunya citarasa sejati terhadap kaum muslimah yang mementingkan gaya yang sungguh elegan menawan tetapi masih mengekalkan ciri2 muslimah sejati.

Saya yang pertama kali melihat koleksi Salsabeelah Muslimah Attire ni pun jatuh hati dengan gaya dan warna yang direka bentuk menjadi jubah dress yang awesome gorgeous. Orang kata cinta pandang kedualah. Hahaha.. kenapa kedua plak. Ada ler.


Semasa dipameran jualan di KLIHF 2016 pun ramai pelanggan Brunei menyerbu booth Salsabeelah Muslimah Attire. Bukan saja jubah dress yang gorgeous malahan shawl yang disediakan video tutorial di booth tersebut menarik minat ramai pelanggan untuk memiliki shawl Salsabeelah.

Shawl Salsabeelah Muslimah Attire lain sikit perbezaan dari shawl yang saya ada. Labuh panjang dan lebar membuatkan sipemakai lebih kelihatan anggun kerana labuh pada shawl tersebut benar2 menutup labuh dada. Bestkan. Kalau sesiapa yang sukakan shawl yang labuh tetapi masih anggun gitu bila memakai boleh cuba Shawl Salsabeelah Muslimah Attire. Ok ladies.. jom kita cuci mata sat tengok jubah dress yang gorgeous ni.

Koleksi2 jubah dress Salsabeelah Muslimah Attire yang memikat hati saya

New Koleksi terbaru dari Salsabeela Muslimah Attire Dress Nabila. Material diperbuat dari Valentino Satin. Potongan empire waist cut dan kembang payung beralun lembut. Memang awesome dan ayu jer bila dipakai dipagi raya. Putih berwarna pink. Lovely. 


Rekaan buat sebaik-baik wanita muslimah dari inspirasi kebaya yg telah ditransformasikan memenuhi keperluan dan citarasa muslimah solehah dengan konsep labuh, longgar, selesa, praktikal dan anggun dengan gaya sederhana. Jom tengok.


Koleksi Kebaya Chairunnisa. I love this kebaya Chairunnisa. Sangat kemas dan gorgeous. Rekaannya menyentuh hati pada sesiapa yang memandang dan hendak memakainya. Love it love it sooooo much. Dengarnya dah keluar second batch. So cepat2 grab ya..

Butang bahagian atas dada boleh dibuka untuk nursing. Butang bahagian bawah dada dijahit mati (safetly purpose, takkan mudah terbuka) Potongan ‘fishtail’ menyerlahkan kesantunan muslimah dengan potongan kembang dan labuh. Disertakan dengan six panels skirt dengan potongan mermaid yg longgar. Balloon Sleeve Style Jahitan yg teliti lagi kemas demi keselesaan

Nursing friendly, Mesra Wudhu dan Mesra Solat. Wrinkle free, Iron Free, Travel Friendly. Labuh dan Longgar. Sesuai utk semua peringkat umur sesuai utk ibu mengandung


Salah satu Cardigan yang saya memang minat giler. Simple tapi tetap tampak hebat bila dipakai.

Kelebihan El- Malak Cardigan

✔Nursing friendly
✔Mesra wuduk & mesra solat
✔Affordable price
✔Material ITY Lycra berkualiti premium
✔Abaya style
✔Iron free & travel friendly
✔Flare & flowy long cardigan
✔Beautiful 6panel cutting
✔Super duper comfy
✔Balloon sleeve style with stretchable cuff
✔Pilihan warna haji & umrah


Janna Cardigan Abaya merupakan outer wear dengan potongan princess cut yang longgar, kembang dari pinggang ke bawah sempurna menutupi bahagian pinggul. Istimewanya Janna Cardigan Abaya mempunyai tali di bahagian pinggang yang memberi effect kurus kepada si pemakai.

Wudhu Friendly Iron Free Travel Friendly

Janna Cardigan Abaya ini sesuai digayakan secara kasual mahupun ke pejabat. Ada empat warna. Red Dark Blue Black dan Royal Blue.


Haaaa... cantik2 tak semua. Ini baru sikit jer saya kongsikan sebab saya sukakannya. Baik warna material design rekaan dan potongan pada setiap jubah dress shawl cardigan dan skirt, semua nampak longgar dan selesa. Takder nampak melekat pada bentuk tubuh badan. Kannnn....

Sekarang ni ada jubah dress yang sedang ada potongan harga yang sangat berbaloi2 kena beli. Macam dress  Mumtazee Dress Glitters dari RM198 jadi RM99 + long skirt dan banyak lagi. Nak tau lebih lanjut kenalah usha website atau terus saja pergi ke butik Salsabeela Muslimah Attire branch. Pasti ada lagi promosi2 hebat menjelang nak raya ni.


MasyaAllah.. saya sendiri pun tak sabar nak bergaya dengan Jannah Cardigan Abaya berwarna merah ni. Auwwww... pasti mr. Hubby pun suka tengok saya memakai warna merah pada raya nanti. Saya memang suka merah. Apa jua warna merah akan buat saya lagi berani dan berani. Berani masuk dapur memasaklah. Kekekeke.

Cardigan ni saya pakai untuk raya ketiga atau keempatlah. Raya pertama pastinya warna biru. Siapa sama warna biru dengan saya. Angkat kaki.. kekeke.. jangan mara aahhh..

Oh yes.. hampir lupa nak kongsikan. Kalau nak menang Samsung Galaxy 7 Edge moh cepat2 lekaih serbu butik Salsabeela Muslimah Attire atau shopping online di website Salsabeela sahaja ya.


Terms and Condition

  1. Purchase must be made directly from website www.salsabeelaclicks.com or walk in to our boutique at Wangsa Melawati & Subang Jaya.
  2. Shopping as many times as you can within the campaign period from 1 Jun 2016 - 4 July 2016.
  3. Spend minimum RM200 in single Receipt.
Pssssst... sape nak menang lucky draw ni mesti shopping kat butik or website saja ok

SALSABEELA KUALA LUMPUR
No. 29, Ground Floor, Jalan Dataran Wangsa 1, Dataran Wangsa, 53300 Wangsa Melawati,

Tel +60341318265
Business hour
10am-10pm / 7days a week

SALSABEELA SUBANG JAYA
103-3, Jalan USJ 21/10, 47630
Subang Jaya,

Tel +60380217466
Business hour
10am-7pm / Monday Closed

Whatsapp order
+60193770010 or +60193099664

Oklah.. pastinya anda semua dah dapat idea nak grab baju raya yang awesome gorgeous dan berbaloi2 kat manakan. Apa lagi.. jom serbu butik Salsabeelah Muslimah Attire atau boleh saja beli secara online. Cepat sebelum banyak saiz dan warna yang anda suka kehabisan. Jangan kata hakak tak payung beso tu ya.

Selamat bershopping. Tapi harus berpada2. Jangan boros. Yang penting beli mana yang mampu. Selamat berpuasa dan SALAM RAMADAN.