Putihkan kulit anda dengan MIKA Sakura white


Assalamualaikum. Untuk mendapatkan kulit yang putih berseri adalah impian setiap orang terutama kaum perempuan. Bagi kami jika kulit yang sihat dan putih berseri2 seperti memberikan kecantikan yang abadi. Zaman sekarang ramai antara kita gemar mengikuti perkembangan artis2 Korea. Ingin putih dan cantik seperti mereka dan mengikuti perkembangan2 mereka.  

Rahsia perempuan Jepun dan Korea sehingga berkurun2 abad lamanya dalam penjagaan kecantikan kulit mereka hanyalah dengan bunga sakura. Sebab itu terciptalah pemakanan kesihatan dan kecantikan MIKA Sakura White. Paling mudah dan senang untuk diambil serta senang dibawa kemana. Yang paling pasti tiada bahan2 kimia yang terkandung. Semuanya 100% bahan2 asli dan selamat dimakan. Nak tahu apa yang hebat sangat dengan produk MIKA Sakura White ini



Kebaikan MIKA Sakura White
  • * Mampu MEMUTIHKAN kulit muka
  • * Mampu MEMUTIHKAN kulit satu badan
  • * Mampu Menghilangkan jerawat dan parut jerawat
  • * Mampu menghilangkan jeragat
  • * Mampu menaikkan seri muka
  • * Paling penting, Mampu MEMUTIHKAN SATU BADAN dengan cara PALING MUDAH iaitu KUNYAH sahaja. Senang dibawa dan senang diamalkan, 

Semasa pengambilan MIKA Sakura White, saya sangat sukakan rasanya. Seperti saya sedang menguyah sugus berperisa buah2an yang sangat sedap. MasyaAllah.. Mudah senang dan selamat serta yang paling terbaik ianya mampu mencerahkan seluruh kulit badan kita. Tapi apakah kandungan bahan2nya ya?

Kandungan bahan2 MIKA Sakura White


MIKA Sakura White

  • * 100% dari ekstrak semulajadi BUNGA SAKURA
  • * 100% tiada bahan kimia dan tiada kesan sampingan yang negatif
  • * Diformulasi oleh doktor perubatan bertauliah Malaysia dengan kepakaran teknologi Korea
  • * Sesuai untuk semua jenis kulit lelaki dan wanita
  • * Ekstraknya antara agen anti penuaan yg paling berkesan dan terbukti digunakan oleh ramai pengamal kecantikan di Jepun dan Korea
  • * LULUS Kementerian Kesihatan Malaysia
  • * Sangat sedap untuk dikemam. Really awesome

Testimoni2 dari pengguna MIKA Sakura White


Salah seorang pencarian NONA MANIS Uyaina juga mengambil produk MIKA Sakura White untuk lebih Cantik dan Gebu.


Testimoni saya sendiri

Saya sendiri telah mengambil MIKA Sakura White sejak seminggu yang lalu. Apa yang boleh saya kongsikan pengalaman saya mengambil MIKA Sakura White dengan anda, ada sedikit perubahan pada parut ditangan saya. Ia memudarkan sedikit parut ditangan saya yang sudah bertahun2 lamanya. Walaupun tidak ketara namun ada nampak perubahan. Saya puas hati. Sebelum2 ini saya sendiri tidak pernah menyapu krim atau gel parut untuk memudarkannya.


Jujurnya saya sangat ambil berat dengan bahan2 yang terkandung didalam pemakanan tambahan seperti kolagen dan pemutihan dan tidak mengambil produk tersebut dengan sesuka hati. Namun untuk MIKA Sakura White ini saya amat berpuas hati dan ianya ternyata selamat dimakan jika mengikut sukatan yang betul. Kulit yang cantik juga harus diambil dengan meminum air putih yang maksima. Kekurangan air dalam badan boleh memudaratkan kesihatan, kulit dan organ dalaman. Jadi anda kena ingat perkara ini. 


Apa yang penting MIKA Sakura White amat mudah dibawa kemana saja. Jika anda mengejar trafik dijalanan bawa sahaja MIKA Sakura White kedalam tas tangan atau clucth anda. Mudah dibawa dan kemamlah dalam kereta atau sampai ke pejabat.

Semoga anda juga turut mencuba produk MIKA Sakura White ini. Pastinya selamat diamalkan.

Sekarang Procrowd Holdings sedang mengadakan promosi untuk 200 pelanggan terawalUntuk mendapatkan produk MIKA Sakura White, anda boleh terus menghubungi 
Puan Ara - 0132037799

******************************************************



0 comment... add one now