Wajah flawless berseri dengan Syalaa BB Cushion Cream

Syalaa BB Cushion Cream
Assalamualaikum. Syalaa BB Cushion Cream bukan nama asing lagi bagi kaum perempuan biar pun baru saja dipasarkan hampir sebulan yang lalu. Keunikan kompak yang bewarna putih dan boleh ditukar kandungan isinya memudahkan pengguna membawa Syalaa BB Cushion Cream kemana sahaja.

Sebelum ini saya sangat susah memilih BB cream kerana tektur yang berminyak dan tidak selesa bila memakainya. Ada juga beberapa jenis jenama popular yang pernah saya cuba dan kemudian saya buang begitu sahaja kerana ia mengeringkan kulit wajah saya dan tidak tahan lama.

Sekarang saya tidak perlu risau lagi setelah mencuba Syalaa BB Cushion Cream. Keunikan tektur yang halus dan wangi membuatkan sangat selesa bila memakainya. Selain dari itu bahan2 yang digunakan juga kesemuanya dari tumbuh2an dan bunga.

10 Bahan Semulajadi UtamaRevolusi Dunia Kecantikan Wanita Terkini
  • Aloe Vera - Menyejukkan kulit. Memiliki fungsi yang sangat bagus untuk merawat kulit wajah sensetif.
  • Ektrak Bunga Mawar - Ekstrak bunga mawar sememangnya berkesan untuk merawat kulit. Ia berupaya mengecilkan pori-pori dan mengawal kulit yang berminyak.
  • Jojoba - Berupaya mengawal kulit berminyak dan mampu merawat jerawat. Melindungi kulit daripada bakteria berbahaya. Agen anti penuaan.
  • Chamomile - Bertindak sebagai anti radang, antiseptik dan regenasi kulit. Membantu proses penyembuhan sel kulit yang rosak, merawat wajah berjerawat, serta merawat kulit wajah sensitif anda.
  • Squalene - Pelembap semulajadi untuk kulit kering atau cenderung kulit. Anti oksidan / anti penuaan.
  • Jasminum Officinale - Mampu mengatasi jerawat Dapat mengatasi radikal bebas dan anti penuaan
  • Centella Asiatica - Menyembuhkan luka dan menghilangkan parut
  • Narcissus - Anti penuaan, anti tumor dan wangian
  • Freesia Refracta Extract - Penyaman kulit
  • Lilium Candidum - Menyejukkan kulit Membantu menyembukan dan menghilangkan bekas luka di kulit


SyaLaa BB Cushion Cream ini juga mengandungi ekstrak bunga mawar, melur dan freesia, squalane, Centella Asiatica, Narcissus, minyak jojoba dan aloe vera. Kerana bahan2 inilah membuatkan Syalaa BB Cushion Cream berbau harum. 

Selain dari itu 5 fungsi utama SyaLaa BB Cushion Cream adalah 
  1. Bertindak sebagai asas mekap, dan dalam masa yang sama merawat kulit yang bermasalah
  2. Memberi perlindungan dari sinar UV 
  3. Mengandungi SPF yang tinggi, sesuai untuk cuaca di Malaysia iaitu SPF50PA+/PA+++ 
  4. Fungsi pencerahan sehingga 5 kali ganda dan 
  5. Menyegar serta melembapkan kulit

Satu kompak Syalaa BB Cushion Cream mampu memberi ketahanan penggunaan sehingga tiga bulan. Sangat jimat dan berbaloi2 untuk dimiliki. Dan lagi anda tidak perlu menyapu krim pelembap )+ krim UV + foundation + bedak kompak kerana dengan sapuan Syalaa BB Cushion sudah cukup sempurna untuk wajah dan kulit anda dilindungi dan berseri2.


Pore Silky Balm - Kegunaannya dapat menutupi pori2 yang terbuka. Hanya sapukan Pore Silky Balm kemwajah anda dan kemudian sapukan Syalaa BB Cushion Cream dengan hanya menekan2 pada wajah. Lihatlah hasilnya. Wajah kelihatan licin dan bersih tanpa kelihatan liang pori. Jika anda suka menambahkan lagi bedak kompak atau loose power boleh sahaja. Ikut kehendak anda. Namun sata lebih gemar menyapu Syalaa BB Cushion kewajah saya saja. Lebih rasa keyakinan diri dan tidak berat. Wajah lebih mulus dan bersih.


Sekarang saya sangat yakin pada produk Syalaa BB Cushion Cream ini. Kemana saja saya pergi saya akan pastikan Syalaa BB Cream ini dibawa. Mudah dan senang. Tidak perlu bawa kompak power dan sebagainya. Memang sangat2 disarankan kepada kaum perempuan mahupun lelaki. Sangat berbaloi dengan harganya. Tahan 3 bulan tau. Tidak cari yang lain dah.

Dapatkan Syalaa BB Cushion Cream
dengan harga 
RM129.90 SM / RM139.90 Sabah Sarawak

* Refill isian Syalaa BB Cushion Cream
* Syalaa Pouch
* Pack trial Syalaa Pore Silky Balm
(selagi stock masih ada) 

Cara2 penggunaan Syalaa BB Cushion Cream. Semudah itu saja. Tekap2 dimuka dengan rata mengikut caranya dan siap


Selebriti2 tanah air kita yang membawa watak Yuhanis dan Tengku Zaril juga menggunakan Syalaa BB Cushion Cream untuk melindungi kulit wajah mereka dari sinaran UV. Memiliki SPF50+++ dan pelembap, mampu melindungi kulit2 wajah selebriti ini semasa shooting berlangsung.


Selebriti Malaysia. Dari kiri Suami kepada duta Syalaa Wawa Aeril Zafrel. Yang tengah Yuhanis aka Mia Ahmad dan yang kanan Tengku Zaril aka Syarul Ridzuwan.


Malam Makan Amal bersama Dato Siti Nurhaliza - Saya dan Mama Hanny Abdulllah touch wajah kami dengan Syalaa BB Cushion Cream. Sewaktu kami didalam dewan TM Convention Crystal Hall sangat2 sejuk kerana penghawa dingin yang sangat kuat. Kami sudah risau kerana takut kulit wajah kami kering tetapi tidak. Wowww... Terima kasih Syalaa BB Cushion Cream. Memang terbaiklahMaaf gambar kurang cahaya yang mebuatkan nampak gelap dan suram.

Untuk mendapatkan produk Syalaa BB Cushion Cream ini anda boleh dapatkannya 

Page Syalaabeauty
IG @syalaaempireofficial atau 
website www.syalaaempire.com
03-87414957 /0182393947/0182441506

Atau hubungi/wassap no Stokis 
0192172162 Puan Hanny
01116266733 Puan Nora


0 comment... add one now