Keputusan pemenang contest petua dan herba kongsibersamanora



Assalamualaikum. Alhamdulillah akhirnya tertunai sudah hajat saya mengadakan contest untuk pembaca dan sahabat blogger. Walaupun tidak ramai yang menyertainya tetapi sekurang2nya ada yang berminat untuk berkongsikan ilmu info resipi dari herba2 kepada semua. Itu yang terbaik.

Sebenarnya tujuan contest ini diadakah adalah untuk memupuk kembali sikap kita menanam tanaman herba2 + buah2an atau sayuran tidak kiralah dari jenis apapun dirumah. Contohnya seperti buah cili + daun2 herba seperti kesum + selasih + pandan + serai + lada hitam dan sebagainya yang mempunyai khasiat tersendiri serta membuatkan masakan kita sedap dan harum.

Dalam Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora, tidak ramai yang mempunyai tanaman sendiri dirumah. Tetapi tidak mengapalah kerana perkongsian dan hasilan kreatif anda sudah pun sudah bagus.

Baik, kita terus kepada isi kandungan yang sebenarnya. Saya dan beberapa juri yang arif tentang herba2 telah mengadili dan memberi markah kepada semua peserta2. Markah2 termasuklah dinilai dari segi penulisan + idea yang kreativiti + isian + gambar2 adalah markah tertinggi. Like terbanyak hanyalah markah bonus sahaja yang dicampurkan. (ini tak ramai yang ada butang like). 

Juri2 juga akan memberi markah bonus kepada peserta jika juri2 enjoy membaca entry penyertaan anda. Selain dari itu gambar2 dari milik sendiri beserta watermark nama blog anda juga penting untuk mendapatkan markah yang tinggi. Tidak ramai yang menggunakan kesempatan ini.

Disini saya senaraikan nama2 pemenang Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora yang paling kreatif dan memiliki info2 yang berguna. Tahniah saya ucapkan.


1 x Wang tunai RM400
1 x Acer Smarphone 

1 x Wang Tunai RM200
1 x Shawl byPuji

Tempat Ketiga
1 x Wang Tunai RM100
1 x Shawl byPuji

Tempat Keempat
1 x Wang Tunai RM50
1 x Shawl byPuji

1 x Wang Tunai RM50
1 x Shawl byPuji

Tempat Keenam
1 x Wang Tunai RM50
1 x Shawl byPuji

Tempat Ketujuh
1 x Wang Tunai RM50
1 x Shawl byPuji

Tempat Kelapan
1 x Wang Tunai RM50
1 x Shawl byPuji

Tempat Kesembilan
1 x Wang Tunai RM50
1 x Shawl byPuji

Tempat Kesepuluh
1 x Wang Tunai RM50
1 x Shawl byPuji


PEMENANG KATEGORI SEO
RM100 x setiap seorang

Tempat Pertama

Tempat Kedua

Tempat Ketiga

Tempat Keempat

Tempat Kelima


PEMENANG BAG TOTE - Peserta tiga terawal menghantar penyertaan

Totebagbyho sepatutnya bertali hitam.. Stock habis. Putih pun ok. Terima kasih sponsor totebag yg cantik ni


Kepada pemenang semua sila emailkan details anda ke alamat norahshakir@gmail.com

  • Nama
  • URL contest penyertaan anda
  • Alamat untuk penerimaan parcel
  • Contact no
  • No Accn Bank

Terima kasih kepada semua peserta2 yang menyertai Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora. Jika ada kesilapan berlakaku diharap dapat dimaafkan. InsyaAllah kita akan ketemu lagi dalam contest2 yang akan datang nanti. Ada seorang sponsor yang agak besar nilainya terpaksa saya tolak atas sebab2 tertentu. Semoga Allah permudahkan urusan beliau disana, InsyaAllah.

Tidak terhingga jutaan terima kasih kepada penaja2 InspireMagazine MazlindaShop AdamJTanOfficial ByPuji BeeVenomMalaysia AlphaLipidMalaysia ByHawaOrked BabyZoomersShoppe NadiaSecret ZieFauzi NorfaNil KhairulZamri Annisabiz. Anda memang ROCK

Nota
Kepada semua peserta2 Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora saya akan letak link2 penyertaan anda diblog saya. Selamat membaca petua2 dari perkongsian peserta2 Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora. Assalam



0 comment... add one now