Tarikh penutupan Contest Petua dan Herba KongsiBersamaNora dilanjutkan lagi

Assalamualaikum. Alhamdulillah.. nampaknya masih ramai lagi yang tidak tahu akan contest petua dan herba kongsibersamanora sedang berlangsung. Ada yang hantar pesanan kepada saya untuk dilanjutkan tarikhnya, Ada juga yang kata susah nak join contest kak nora ni

Contest petua dan herba kongsibersamanora tidaklah susah mana pun. Jika anda penggemar makanan Melayu, Thailand, Indonesia atau seluruh Asia banyak menggunakan herba2 tumbuhan atau rempah ratus dalam masakan mereka,



Jadi tidak ada istilah susah pun. Pokok cili belakang rumah tu pun boleh digunakan untuk penyertaan contest ini. Asalkan kongsi apa yang baik dan ada petuanya. 

InsyaAllah.. saya doakan kejayaan dan kemenangan kepada semua peserta. Kalah menang bukan kiranya. Yang penting anda semua hebat dapat berkongsikan herba2 dan petua kepada semua.

Atas permintaan anda saya melanjutkan contest petua dan herba kongsibersamanora dari tarikh tutup 15 March 2015 kepada 31 March 2015.

Saya berharap semakin ramai blogger2 sahut cabaran dalam contest petua dan herba ini untuk membuktikan anda juga menghargai petua dan herba yang ada ditanah bumi Malaysia ini.

Terima kasih juga kepada sponsor2 yang sudi menaja hadiah gadget + wang tunai dan shawl untuk contest ini. Semoga Allah SWT memberi kalian rejeki yang lebih luas dan ganjaran yang berlipat ganda. Syukran again.

Kepada mereka yang masih sudi hantar pesanan melalui mesej untuk memberi sponsor barang2, saya terpaksa menolak dengan baik. InsyaAllah.. nanti saya akan membuka peluang kepada anda. Ribuan terima kasih diatas kerjasama yang baik kepada semua

nota
Semoga peserta contest Petua dan Herba Kongsibersamanora, pihak admin akan kongsikan entry penyertaan anda di sidebar dalam blog KongsiBersamaNora untuk sama2 kita memberi support kepada setiap peserta contest. All the best and good luck kepada semua.