Kenali sponsor contest petua dan herba kongsibersamanora

Assalamualaikum. Masih ada lagi antara anda yang belum menyertai contest petua dan herba kongsibersamanora? Jika belum marilah sama2 kita kongsikan petua dan herba apa yang anda ada dirumah dan kongsikan pada pembaca anda. Ilmu petua dan herba ini sangat2 diperlukan dan bagus diamalkan untuk semua. Sekurang2nya kita mengikut cara amalan orang2 tua zaman dulu dan sekarang yang masih mengekalkan cara2 tradisi mereka merawat pelbagai jenis penyakit

Kali ini saya perkenalkan mereka yang memberi semangat dan sponsor untuk contest petua dan herba kongsibersamanora. Merekalah orang kuat saya. Tanpa mereka mungkin tiada serinya contest ini berlangsung.


Banyak berkongsikan ilmuan pengalaman seperti gadget travel Marketing perniagaan dan bermacam2 lagi. Tokey yang hebat dalam mencari duit secara online dari affiliate2 hingga mencecah RM80k. Hebatkan beliau. Siapa tak kenal memang kena rajin bergaul dengan otai2 macam beliau. Semoga InspiredMagz terus maju kehadapan

Seorang suri rumah yang sangat aktif dalam menjalankan perniagaan kedai online. Ada bermacam2 produk yang beliau jual dan sangat jujur orangnya. Sifat peramah beliau membuatkan pelanggan senantiasa mengulangi order dan akan memastikan produk sampai dan selamat pada anda. Jangan lupa jengah website beliau dan order. Pasti puas hati

Seorang artis yang sedang meningkat naik menerusi album barunya menerusi youtube. Beliau mencipta sendiri lagu2nya dan mempromosikan sendiri lagu2nya berkonsepkan Ol Skool rap dan hip hop. Lagu2 seperti INI ORANG KITA sudah pun bermain di radio popular ERAFM. Boleh terjah page beliau untuk lebih tahu. Memang enjoy dengar lagu2 AdamJTan. Boleh search dalam blog saya juga untuk dengar lagu beliau. Memang menarik

Dua orang yang manis bergaya mencipta produk mereka sendiri dengan jenama ByPuji dan menjalankan perniagaan mereka secara online di facebook dan Instagram serta membuka booth2 dimerata2 karnival. Ciptaan produk mereka sangat menarik dan moden. Simple tetapi bergaya. Layari facebook page mereka untuk melihat rekaan2 yang menarik dan berbaloi dibeli dengan harganya

Siapa tidak kenal lagi dengan kakak manis Hanny. Seorang wanita yang kuat bekerja mencari duit secara online dan hebat dalam penjualan botox tanpa suntikan. Sesiapa yang inginkan wajah senantiasa muda remaja tegang lembap dan bebentuk menawan boleh layari kakak Hanny kita. Memang puas hati.

Kalau sebut kakak Akma Omar pasti ramai yang kenal. Siapa lagi kalau bukan wanita yang kecil molek tetapi memiliki jiwa yang kuat menjalankan perniagaan beliau selain produk AlphaLipid. Produk AlphaLipid sangat2 bagus untuk kesihatan dan pada sesiapa yang mencari produk kurus tetapi sangat selamat, boleh cari Akma Omar.

Seorang suri rumah yang menjalankan perniagaan produk barangan bayi (theholababy) + totebag yang boleh anda beri design sendiri dengan harga mengikut size dan bentuk + produk2 kait crochet yang diilhamkan sendiri oleh ByHawa dengan harga yang sangat memuaskan. Semuanya secara online. Boleh layari page beliau untuk maklumat lanjut.

Seorang lagi usahawan secara online yang menjalankan produk2 keperluan kanak2 dan bayi. Bermacam2 produk kita boleh dapati seperti ipad Jawi khas untuk anak2 yang boleh belajar mengenali bahasa jawi english bahasa malaysia dengan baik. Banyak manfaat yang boleh dipelajari anak2. Jangan lupa terjah website beliau.

Seorang lagi wanita cilik yang hebat dalam perniagaan secara online. Menjual pelbagai jenis produk2 kesihatan kecantikan untuk semua kaum baik lelaki mahupun wanita. Macam2 ada. Boleh layari blog beliau untuk tempahan. Services memang memuaskan.

Seorang blogger wanita yang gemar mencoretkan dari kaca mata hati ibu melalui perkongsian diari peribadi + tips petua + kehamilan dan penyusuan. Kepada anda yang sedang mencari tips2 berguna boleh terjah blog beliau. Banyak ilmu dan info yang dikongsikan dari beliau

Seorang blogger dan pemegang Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Universiti Malaya). Blogger yang suka makan + travel + suka melakukan aktiviti lasak dan suka tidur. Belaiu membuat kerja part time sebagai penulis jemputan dan freelancer sebagai web designer. Pada sesiapa yang sedang mencari web designer boleh terjah kakak kita ni ya. 

Seorang blogger lelaki yang gemar menulis mengenai lifestyle kehidupan + perkongsian info yang berguna untuk semua. Blog yang kemas dan tersusun serta mudah untuk dibaca. Simple dan menarik. Macam2 perkongsian berilmu ada. Boleh terjah blog beliau dan tinggalkan tapak kaki anda. Beliau pasti akan membalas balik tapak peninggalan anda itu.

Seorang suri rumah yang berniaga secara online dengan produk2 pemakanan kesihatan + Jubah Muslimah + produk arometerapi dari buatan orang kita sendiri. Halal dan suci. Kepada anda yang sedang mencari produk apa yang mampu menghalau serangga2 kecil seperti semut dan merbahaya seperti lipas tikus dan sebagainya boleh dapatkan produk aromaterapi spray. Sangat berbaloi.

Terima kasih kepada para sponsor2 yang baik hati. Anda semua memang rock.


Nota untuk peserta contest petua dan herba kongsibersamanora

Diharapkan link2 url sponsor2 mesti betul dan boleh dibuka disetiap penyertaan anda. Jangan ada yang silap ya. Kreatifkan lagi isian2 didalam entry anda untuk mendapat markah yang tinggi.

All the best untuk semua.