Mudah kurus dengan Vene Losyen

 

Assalam guys. Hahhh... masih ada lagikah antara kita yang membuat rumah terbuka akhir2 penghujung syawal ini? Aku alhamdulillah banyak juga mendapat jemputan rumah terbuka dan majlis perkahwinan. Banyak jemputan maka banyak juga merasa makanan yang sedap2 dihidangkan. Bila banyak yang diisi maka banyak juga disimpan lemak2 dalam badan. Ada tu sampai menahan perut tidak mahu makan gara2 sudah terlebih berat badan. Apa lagi berdietlah korang hendaknya.

Jangan risau, masalah menurunan berat badan dan merampingkan bahagian yang korang mahu dapat diatasi dengan memakai Vene losyen. Dengan Vene losyen ini korang tidak perlu sangat berdiet berat cuma perlu ikut sedikit aturan yang disarankan. Sebaiknya jangan biarkan perut kosong kelaparan kerana boleh membuatkan badan kita menjadi lemah dan mendatangkan penyakit gastrik.

APA ITU VENE LOSYEN



Vene losyen diperbuat dari bahan2 terpilih dari herba2 terpilih + Pheoslim iaitu pati berair yang diekstrak daripada rumpai laut dari Belgium Phyllacantha Fibrosa dari Cystoseiraceae. Pheoslim mempunyai dua fungsi dalam pengurangan lemak badan iaitu Adipocytes dan lipolisis

  • Menghalang pembentukan Adipocytes - Adipocytes merupakan sel-sel lemak. Adipose tissue adalah kumpulan adipocytes yang berfungsi untuk menyimpan tenaga dalam bentuk lemak
  • Merangsang proses lipolisis - Lipolisis adalah proses pemecahan lemak (lipid droplet) yang terkandung dalam adipocytes

Tanpa Pheoslim
Lipid droplet - Lemak yang terdiri daripada sebahagian besar triglycerides (lebihan kalori) dan kolestrol. Periplin A ialah lapisan yang mengelilingi lipid droplet bertindak sebagai lapisan yang melindungi lipid droplet daripada agen lipolitik dan menghalang proses lipolisis
Dengan Pheoslim
Pheoslim - Menghalang pembentukan Periplin A dan menyebabkan lipid droplet mudah ditembusi agen lipolitik dan seterusya berlaku proses lipolisis. Pheoslim juga adalah agen lipolitik. – Sumber: Codif Recherche & Nature, France.

Free Fatty Acid (FFA) adalah lemak yang dilepaskan melalui proses hidrolisis (pemecahan) triglycerides yang ada dalam tisu adipose.

Cara untuk mengurangkan paras triglycerides mestilah korang kena amalkan diet yang seimbang + rendah lemak kolestrol + mengurangkan pengambilan gula yang banyak (sikit2 tu boleh lagi) + tidak merokok (wajib berhenti kalau dah tahu haram) + bersenam. Bab bersenam ini tidak ramai yang ingin buat. Kalau duduk depan tv tu ringan2kan bersenam angkat tangan ke kaki ke. janji ada pergerakan yang baik dalam tempoh 15 minit. Amat2 membantu.

APA BESTNYA VENE LOSYEN


Vene Losyen bukan sahaja harum malahan tidak panas selepas disapu dibahagian2 yang berlemak korang. Kecuali jika korang ada menggunakan sabun scrub semasa mandi terutama dibahagian celah peha. Memang akan terasa sedikit panas selepas disapu Vene Losyen kerana bahagian kulit celah peha kita tidak tebal seperti kulit bahagian2 yang lain. Namun kepanasan tersebut tidaklah lama. Penggunaan sabun scrub lebih banyak membantu jika korang suka menggunakannya. Selain itu fungsi kehebatan Vene Losyen memang dapat
  • Memecahkan lemak
  • Menghilangkan selulit
  • Menurunkan berat badan
  • Melangsing dan mencantikkan bentuk badan
  • Menegangkan kulit
  • Melembut dan menyegarkan kulit
  • Membuang lebihan angin dalam badan
  • Melegakan ketidakselesaan senggugut
  • Melegakan sakit-sakit sendi
Penggunaan Vene Losyen semasa kedatangan haid memang sangat2 membantu jika ada dikalangan kita mengalami kekejangan otot perut dan senggugut. Begitu juga sakit2 sendi dan otot. Sediit sebanyak dapat mengurangkan kesakitan bila mengangkat barang2 berat dan kepenatan. Hanya sapukan sahaja.

Selain dari itu Vene Losyen juga bebas dari Paraben + bahan kimia yang berbahaya. Kesan pengambila Vene Losyen betindak serta merta, tidak melekit, tidak terlalu panas, tahan lama, mudah dibawa, boleh digunakan bila2 masa sahaja, Suci halal dan paling penting sangat wangi. Sesuai dipakai semasa waktu pejabat atau kemana sahaja korang pergi.

CARA MENGGUNAKAN VENE LOSYEN


Penggunaan Vene Losyen sangat mudah. Untuk kesan yang lebih baik mandilah dengan air panas suam. Jika ada sabun scrub gunakanlah. Jika tiada tidak mengapa. Selepas mandi keringkan badan dan sapu terus Vene Losyen pada bahagian2 yang korang suka terutama dicelah2 peha + bahagian perut + bahagian pinggang + bawah lengan ketiak. Korang juga boleh memakai korset + gurdle + alat2 bantuan senaman sepertu slimming belt + selimut panas dan sebagainya semasa sapuan Vene Losyen. Ini lebih membantu mempercepatkan penurunan berat badan dan bentuk badan korang lebih vouge gitu.

Bahagian dagu dan leher juga boleh disapu asalkan kandungan Vene Losyen tidak terlalu banyak. Sapuan hendaklah nipis dan diurut ringan dari bawah keatas menghala dagu. Ini dapat membentuk kembali dagu yang diinginkan.

Testimoni dari aku sendiri menggunakan Vene Losyen. Gambar kiri dari korang = Seminggu sebelum raya telah menggunakan Vene Losyen namun tidak setiap hari. Hanya berselang 2 hari sahaja. Raya pertama telah mula menggunakan Vene Losyen 2 kali sehari hinggalah sekarang. Gambar kanan dari korang diambil semasa hari perkahwinan saudara aku pada raya ke 28 Syawal. Alhamdulillah.. berjaya turunkan berat badan sebanyak 4kg. Walaupun tidak banyak angka empat kilo tu namun boleh rasa badan kita ringan dan tidak berat apaila menaiki tangga atau jalan berbukit.

Cara yang aku lakukan sekarang adalah dengan menggunakan sabun scrub semasa mandi dan gosokkan dibahagian tempat yang kita ingin kurangkan segala lemak. Bilas dengan air suam panas. Selepas keringkan badan terus sapukan Vene Losyen untuk kesan yang lebih cepat kerana selepas mandi dengan air suam, rongga rambut sedang terbuka. Kesempatan inilah yang kita ambil dengan menyapu terus Vene

Bahagian paha + perut + belakang pinggang juga sedikit susut. Bila menyarung seluar jeans sudah boleh merasakan kelonggaran semasa hendak membutang. Bahagian paha juga tidak terlalu ketat dan selesa apabila berjalan. Dress purple yang aku pakai selepas penyamuan Vene Losyen juga sedikit longgar pada bahagian lengan dan belakang. Alhamdulillah.. syukur pada Allah

Walaupun tidak banyak kilo yang turun namun aku rasa cukup puas hati. Tidak susah pun hendak berdiet. Ada yang mengatakan MAKANLAH APA YANG KORANG SUKA, TAK PERLU BERDIET BERAT, SAMBIL DIET BOLEH MAKAN APA SAJA namun aku juga ada prinsip untuk berjaya menguruskan badan. Nak makan bukan tak boleh tapi berpada2lah.

TIPS MUDAH KURUS CARA NURMISNAN
  • Kurangkan makan makanan yang bergoreng
  • Banyak makan buah2an dan sayuran
  • Gantikan air minuman setiap hari dengan AIR SUAM
  • Kurangkan minuman bergas + sejuk
  • Makan buah baru makan nasi
  • Jangan minum air semasa makan
  • Sapu Vene Losyen selepas mandi - WAJIB
Senang bukan. Semoga korang dapat berdiet tanpa berlapar yang menyeksakan. Nak diet yang sihat bukan menahan lapar sebaliknya makan bila lapar sahaja. Itu pun dari Sunnah Rasulullah SAW. Jangan lupa boleh amalkan sekali makanan Sunnah Rasulullah dengan mengambil BERINA CPLUS. Sangat2 membantu.

Untuk dapatkan produk Vene Losyen yang hebat ini, korang boleh call sendiri atau order terus ke kedai shop online Puan Maz yang peramah orangnya.

 Hubungi Puan Mazlinda 0132941101


Selamat Berdiet dengan Mudah Cepat Selamat



0 comment... add one now