Testimoni sihat muda jelita berseri dengan aurat hot


Assalamualaikum dan salam ramadan. Alhamdulillah hari ini genap sudah testimoni pengambilan Aura Hot sejak dua minggu yang lalu. Nampak kesan ketara pada bahagian tubuh badan terutama wajah + perut. Perut nampak lebih slim + tidak letih terutama di dalam bulan puasa + kulit wajah lebih halus dan cerah.

Aura Hot adalah gabungan pelbagai bahan semulajadi yang terbaik yang mengandungi NUTRISI yang membantu membaik pulih sel2 dalam tubuh disamping meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan + merangsang sistem badan supaya berada pada tahap maksima.


Sekotak Aura Hot yang selamat sampai pada dua minggu yang lepas. Mempunyai 20 sachet dan diamalkan sebaik2nya 2 peket sehari untuk wanita yang baru mencuba. Pengambilan kotak kedua hanya diamalkan satu sachet sahaja sudah mencukupi. Rasa Coklat strawberi memberi keharuman dan kelazatan. Bagi wanita yang gemar dengan coklat WAJIB mencuba.


Hanya satu sachet setiap pagi semasa bersahur dan satu sachet sebelum tidur sudah mencukupi. Namun aku hanya mengamalkan satu sachet sahaja setiap hari semasa bersahur. Masukkan 1 sacet Aura Hot kedalam botol shaker bersama dengan separuh air suam dan goncang. Terus diminum. Sambil2 itu selawatkan sekali dan niatkan agar kesihatan lebih bertambah baik dan muda selalu untuk suami (bagi si isteri).


Perbezaan pada gambar sebelum pengambilan Aura Hot dan selepas. Dari kiri bertudung orange = Gambar diambil semasa menghadiri majlis jemptan Iftar Ramadan bersama blogger2 di Hotel Singgahsana PJ anjuran Denaihati. Wajah sedikit kusam tanpa menggunkan alas bedak foundation. Hanya olesan bedak tipis sahaja.

Dari kanan bertudung coklat = Selepas  seminggu lebih mengambil Aura Hot. Gambar diambil pada 30 Julai semasa menghadiri majlis Iftar Ramadan di Warisan Kasih Banting. Perbezaan nampak sedikit pada wajah lebih halus + cerah tanpa menggunakan foundation alas bedak. Hanya olesan bedak tipis sahaja. 
Bulan ramadan ada promosi harga yang sangat berbaloi. Cik wanita semua boleh layari website aurahot atau ke facebook Aurahot untuk tempahan. Grab cepat tau. Promosi raya ni memang berbaloi2..

Nota : Nak cantik wajah harus juga disertakan kecantikan dari dalaman. Jika dalaman tidak cantik maka luaran hanya hiasan seperti kertas. Terkena air maka hancurlah jadinya dan hilang begitu sahaja. Quran + air wuduk juga penawar untuk wajah sihat berseri. Sertakan sekali buah2an dan minum air mineral sebaiknya 6 atau 8 gelas sehari. InsyaAllah semuanya akan OK.

0 comment... add one now