Sihat muda jelita berseri dengan Aura Hot

Assalamualaikum semua. Aura Hot adalah produk pemakanan kesihatan yang sangat baik untuk keinginan kaum perempuan terutama para isteri2 menjaga kesihatan + kecantikan kulit terutama yang bermasalah kulit kusam + kering + kendur + masalah kesihatan + masalah keharmonian suami isteri + stress + diet.

Aura Hot adalah gabungan pelbagai bahan semulajadi yang terbaik yang mengandungi NUTRISI yang membantu membaik pulih sel2 dalam tubuh disamping meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan + merangsang sistem badan supaya berada pada tahap maksima. 

Fungsi Anti Oksida - dapat mengatasi kesan radikal bebas + anti penuaan + memberi tenaga seharian + dapat menyingkirkan toksik selain menjana semula sel2 baru + mencerahkan kulit agar kelihatan gebu dan anjal + disamping mengembalikan keremajaan sel2 tubuh untuk lebih muda jelita.

BAHAN2 TERBAIK UNTUK MENGHASILKAN AURA HOT

Aura Hot diperbuat dari bahan2 terpilih yang terbaik - frgtbuah delima + acai bery + rossell + madu + epal hijau + peuraria marlifica + herba teh hijau + serbuk mutiara + vitamin C + gacinia combogia + glutation + buah prun + lumut dan kalsium.


KEHEBATAN AURA HOT

  • MENCERAH, ANTI PENUAAN DAN MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT ANDA
  • ANTI OKSIDA UNTUK MENGATASI KESAN RADIKAL BEBAS
  • MEMBANTU MENAMBAHKAN HORMONE ESTROGEN
  • MERANSANG TUBUH MENGHASILKAN LEBIH GLUTATION LEBIH DARI BIASA DAN SECARA SEMULAJADI
  • MENEGANGKAN KEMBALI PAYUDARA DAN PUNGGUNG
  • MENGEMBALIKAN KEHANGATAN RUMAHTANGGA
  • MENAIKKAN KADAR METABOLISMA DAN PEMBAKARAN KALORI
  • MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN MUDAH + BERKESAN TERKAWAL MENGURANGKAN KOLESTEROL
  • MENAMBAHKAN TENAGA + MENYEGARKAN BADAN
  • MERAWAT MASALAH KEMURUNGAN
  • DIFORMULASIKAN BERASASKAN FARMASEUTIKAL
  • MEMBERI MANFAAT DARI LUAR DAN DALAMAN TUBUH ANDA
  • TERBUKTI MAMPU MENGEMBALIKAN KESEGARAN DAN KEREMAJAAN KULIT DALAM TEMPOH DUA - EMPAT MINGGU PENGAMBILAN YANG BERTERUSAN.
  • RASA COKLAT STRAWBERRY YANG SANGAT SEDAP

KENAPA PERLU AURA HOT

Kerana membantu WANITA2 + ISTERI2 tampil lebih berkeyakinan tinggi dengan hanya mengamalkan satu sachet setiap hari. Jika mengambil berterusan ia boleh mengembalikan tenaga luaran dan dalaman + memberikan bentuk tubuh yang menarik + Membantu membesarkan payudara dan pinggul + meningkatkan keinginan hubungan suami isteri + merangsang meningkatkan penghasialan Glutathion didalam tubuh secara semulajadi + membantu menambahkan hormone estrogen dan membantu menghilangkan tekanan perasaan atau stress +  mengurangkan alahan + membaik pulih saraf yang rosak.

Paling terbaik Aura Hot boleh membantu membakar lemak berlebihan dengan mengikut diet yang dicadangkan dan mengurangkan lemak yang berlebihan dalam badan.

SANGAT BAIK UNTUK MEREKA YANG BERGELAR ISTERI - bekerja seharian sangat meletihkan dan tiada tenaga untuk diberikan bila tiba dirumah. Kerja rumah juga harus dilakukan untuk kebahagian keluarga terutama anak dan suami. InsyaAllah.. Aura Hot dapat membantu.

TESTIMONI dari mereka yang telah mengambil AURA HOT

Pengakuan dari mereka yang telah mencuba AuraHot - FB Aurahot.

Jika ada pertanya atau persoalan tentang produk ini boleh layari atau hubungi
facebook.com/AuraHot - SILA KLIK DAN LIKE ya sicantik manis jelita semua.. ^^
website aurahot.blogspot.com - Hubungi = Aisyah-0196690054 - Agen & stokis diperlukan. Harga promosi utk cantik menawan dihari raya tahun ini..

Nota - Setiap masalah ada penyelesaiannya. Kita sebagai manusia tidak usah berputus asa berusaha mencari penawarnya. Jika sudah terjumpa yang baik maka amalkanlah untuk diri dan keluarga tersayang. Namun jangan dilupa juga kehebatan yang sangat mustajab dari surah2 Al Quran dan solat. Gabungkan ia untuk keputusan yang lebih terbaik.. insyaAllah...

0 comment... add one now