Contest review blog paling popular Denaihati

Contest review blog paling popular Denaihati

Assalamualaikum blogger sedunia. Alhamdulillah bersyukur kehadrat illahi kerana blog kongsibersamanora telah terpilih dalam segmen REVIEW BLOG PALING POPULAR dari blog paling NGETOP yang telah mendapat award Best Of The Best Blog Of The Year 2012 iaitu Denaihati. Blog tuan empunya Denaihati Tuan Haji Amir memang menjadikan blog beliau sebagai HIDUP UNTUK MEMBERI. Jadi kali ini beliau memberi lagi untuk small contest review blog paling popular kepada blogger2 terpilih untuk mempromosikan blog masing2.
Untuk itu aku ingin mempromosikan blog kongsibersamanora kepada semua agar kita sama2 dapat manfaatkan ilmu2 + petua2 + cerita2 yang boleh diambil peringatan dan amalan untuk kebaikan bersama. Ilmu ini tidak hilang kemana dan tidak rugi untuk dikongsikan kerana setiap apa yang kita lakukan biarlah ikhlas. Biarpun ada berlakunya copy paste dari blogger2 lain namu biarlah. Halalkan sajalah. Mudah2an ilmu itu disebarkan dengan baik.

TUGASAN WAJIB KORANG BUAT


Untuk tugasan contest kali ini korang semua sahabat2 aku yang tercinta (ceewahhh) haruslah memberi support yer. Tidak susah pun. Korang kena KOMEN BANYAK2 + RETWEET + G+ saja. Mudahkan.
  • Klik artikel ini BLOG KONGSI PETUA DAN TIPS BERSAMA NORA 
  • Korang kena tinggalkan komen seberapa banyak yang korang suka kat disitu. Nak tanya soalan pun boleh. Akan dijawab dengan segera.
  • Korang kena wajib ReTweet tau. Mesti mau.
  • Korang kena klik G + juger. Mana yang tak der accn G+ pergi buat. Rugi jer takder. kan3...
  • Korang boleh tengok cara2nya seperti gambar diatas
ALERT = Jangan lupa BANTU DENAIHATI MENANG PETI SEJUK INI DENGAN KLIK LIKE LIKE SINI

HADIAH BEST MENANG UNTUK KORANG


Kepada pembaca2 dan sahabat2 yang meninggalkan komen paling banyak akan ada cabutan BEST MENANG untuk korang. Kalau mau kena rajin2 exercise jari2 tuh. kih3.. Senang bukan. Semua hadiah best untuk korang diterbangkan khas dari negara BRUNEI. Jika ada rezeki kemungkinan dari AFRIKA. Mau?? Apa lagi. Jom buat kerja korang dengan rajin yer.

Ok guys.. Tarikh luput UNDI PRU13 bersama blog Kongsibersamanora pada 2 May 2012 jam 11.59pm. Aku menanti korang di artikel BLOG KONGSI PETUA DAN TIPS BERSAMA NORA di Denaihati[com. Jumpa disana disana disana...
Nota : Sesekali nama blog diwar2kan dan dikenali ramai sebegini membuatkan lebih bersemangant kembali untuk berblogging. Terima kasih tidak terhingga kepada brother Amir dan team Denaihati. U guys memang ROCK....

0 comment... add one now