Janggut penawar racun dan pahala untuk isteri

Janggut Dr. Sam panjang dan beruban


Assalamualaikum blogger.. Kehebatan Janggut memang menjadi sunnah untuk diikuti kaum Adam. Jika memiliki janggut pastinya kaum Hawa akan pandang wajah sesuci murni + cantik dimata mereka. Namun tidak semua Hawa suka pada Adam berjanggut. Tetapi tahukah Adam bahawa membela janggut sebenarnya sangat2 besar pahala + memberi pahala kepada Hawa = isteri2?

Janggut memiliki kehebatan yang sangat luar biasa. Selain pahala yang berganda2 kerana sunnah Rasulullah SAW, Adam juga telah memberi hadiah yang sangat tidak ternilai harganya kepada Hawa. Apakah hadiah itu?

KEHEBATAN JANGGUT ADAM

  • Merupakan faktor kesuburan lelaki untuk mendapatkan zuriat (anak). Dari segi saintifik, janggut berfungsi mengeluarkan hormon2 tertentu yang dapat meningkatkan kesuburan lelaki.
  • Kata Dr. Sam - Jika terkena racun atau termakan racun maka hisaplah sekali hujung janggut yang beruban = kalau pendek tak dapat den nak tolong . Jika janggut berwarna hitam kemungkinan penawarnya kurang namun petua penawar racun banyak. Boleh cari di petua/kesihatan di page kongsibersamanora.
  • Untuk isteri2 = rebutlah peluang ini. Celik mata dari tidur jangan terus bangun. Tengok muka suami usap janggut dia dari dagu sampai ke hujung. Nak buat banyak kali pun takper. MasyaAllah.. pahalanya sangat2 hebat ganjarannya.
Kepada suami yang berjanggut pendek, mulai sekarang belalah sedikit panjang agar senang isteri mengusap2 janggut suami. Itulah hadiah yang paling AWESOME dari suami kepada isteri tercinta. Tak gitu cik suami?

Nota
Kepada yang tak pernah bela janggut maka belalah. Yang berjanggut pendek, simpan sedikit panjang atau ikutlah panjang mana yang selesa. Wuduk yang diambil setiap kali disapu kemuka akan mengalir dosa2 melalui helaian janggut2 Adam.

P.S. Bestkan janggut.. dapat pahala berganda2 lagi. Yeahhhh.. Panjangkan usia kaum Adam + suami2 yang berjanggut. AMIN3. kepada yang belum bernikah jangan sekali2 cuba usap janggut pakwe. Tak der maknanya. Dosa ada...

kredit gambar google

0 comment... add one now