Pemenang Top Link Referral Ogos 2012 Raya kongsibersamanora

Assalamualaikum dan salam syawal guys.. Masih ada mood raya lagikan. Jadi teruskan dengan menziarahi sanak saudara + rakan taulan + berjalan kaki menyinggah ke rumah2 blogger baik realiti mahupun dalam internet. Blog walking pun ziarah beraya jugakan. Cuma bezanya tiada kuih muih + ketupat bagai. Yang ada hanyalah salam + silaturahim. Itu sudah memadai.
Sempena bulan ramadhan bulan lepas hingga akhir 31 Ogos 2012, mengikut google analytics + referral Nuffnang, kongsibersamanora sudah pun ada pemenang dalam Top Link Referral Ogos 2012 Raya kongsibersamanora. Kalau dilihat semasa pertengahan bulan iaitu 15 Ogos 2012, Puan Bee + Smp3lembang.blogspot.com + Mamanurin.blogspot.com, memiliki board tertinggi. Tetapi setelah mencapai akhir 31 Ogos, blog bloglistpolitik.blogspot.com dapat menewaskan blog mereka. 

Senarai Top 4 Top link referral Ogos 2012 Raya kongsibersamanora
  1. Bloglistpolitik.blogspot.com 
  2. Mamanurin.blogspot.com
  3. Puanbee.com
  4. Smp3lembang.blogspot.com
Dengan ini blog bloglistpolitik menjadi JUARA bulan Ogos 2012. Tahniah kongsibersamanora ucapkan. Dan terima kasih yang tidak terhingga juga kepada Mamanurin + Puanbee dan Smp3lembang kerana sudi menjenguk blog sempoi yang tiada hangitnya ini. U guys pun ada juga duit raya tau. Jangan tidak percaya. Setiap seorang akan memiliki RM50 juga ikhlas dari kongsibersamanora sempena HARI RAYA. 

Sila emailkan nama penuh + accn bank + no talian hayat (hp) = norahshakir[at[gmail[com

Nota
BILLION terima kasih juga kepada semua pembaca kongsibersamanora terutama sahabat2 brother akubiomed + yastro + Apan + Suri + Chii + jebengoatai + titan + Maza + Denaihati + TehR + Dululainsekaranglain + Anakuluchela + Onlanjer + Juan + Meowmania + hatiputra + Myrajay + kimmie + sweetkurma dan ramai lagi blogger yang tidak dapat aku sertakan namanya yang sudi menjenguk blog sempoi tak hangit nih.. TERIMA KASIH SEKALI LAGI.

P.S. InsyaAllah.. jika ada rezeki lagi akan ada CONTEST dengan hadiah yang lebih menarik + besar. Pastinya blogger2 akan suka dengan hadiah tersebut. Nantikan saja nanti. Yang penting kena rajin2 ler jenguk blog ini. Jumpa lagi guys.

0 comment... add one now