Top link referral Ogos 2012 Raya kongsibersamanora

Review and reminder...
Assalamualaikum dan salam ramadan guys.. Hari ini tiba2 aku macam bermurah hati ingin memberi duit raya pada korang semua yang rajin jenguk2 di kongsibersamanora. Ini bukan Giveaway atau contest tetapi melihat Top Link Referral bulan Ogos 2012. Siapa paling banyak link masuk ke blog kongsibersamanora pada bulan Ogos ni bermakna DUIT RAYA menjadi hak milik kamu semua.

Dibawah ini aku imbas sedikit gambarajah (cehh.. macam nak belajar sains pula.. hik3) link referral dari seorang sahabat blogger yang menjadi perhatian kongsibersamanora sejak minggu lepas. Trafik yang masuk dari blog sahabat benjystanis.co.cc. Siapa tidak kenal dengan brother kita ni. Rajin blogwalking dari rumah ke rumah + bertegur saper + meninggalkan komen yang banyak. Namun ini tidak bermakna DUIT RAYA menjadi hak milik beliau. Ini sekadar imbasan dari MINGGU LEPAS. Jadi kongsibersamanora akan memantau lagi sehingga akhir bulan OGOS ini. Jika ada antara blogger yang boleh memotong link Benjy, bermakna DUIT RAYA menjadi hak milik blogger tersebut. Mudahkan..



Hadiah DUIT RAYA Top Link Referral Ogos 2012 Raya kongsibersamanora ini adalah rahsia. Sampai sahaja tarikh akhir bulan Ogos ini maka tunggu sahajalah siapa pemenang + $$$ = kiralah berapa note $ tuh. Sendiri faham2 ler. hik3. 

Nota
Sesekali kena juga beri penghargaan kepada sahabat2 blogger yang rajin berkunjung ke blog kongsibersamanora. InsyaAllah, mungkin selepas ini ada lagi surprise yang akan menunggu. Kemungkinan hadiah2nya lebih AWESOME. Pemberian ikhlas dari kami sekeluarga. Tiada minta penaja dari sesiapa pun. Orang kata RAJIN USAHA ADA HASILNYA.

P.S. Apa lagi ditunggu guys.. rajin2 ler jenguk blog kongsibersamanora yang KAREN ni.. Har3.. Perasan sesekali tak per.. Nak raya nih. Jangan marah2. Untuk Benjy jangan lupa beri link tertinggi. Manalah tau rejeki kau. Ok guys!! Good luck and all d best.

0 comment... add one now