Sikecil Korean dengan Hey Jude

Assalamualaikum guys.. Malam tadi semasa menonton Konsert MANIA nyanyian AKIM dengan lagu "Hey Jude" nyanyian asal JOHN LENNON terpampang pula video youtube si kecil berbangsa Korea dengan gitarnya menyanyikan lagu ini.. Tomey bebenor tengok dia. Semangat dan berkeyakinan tinggi semasa menyampaikan lagu "Hey Jude". 

Kalau ler tengah nyanyi tiba2 tertanggal pulak pampers tuh, tak ke melompat dia dari kerusi panjang tuh. ar3.. Tapi aku rasa dia still cool lagi coz gitar yang besar tuh boleh jadi cover.. Har3. 

Oklah.. Sebelum kita tonton video Junior John Lennon, jom kita cerita sedikit tentang penyanyi lagu asal "Hey Jude" nyanyian JOHN LENNON. John Lennon, seorang pemuzik Inggeris yang mendapat kemasyhuran di seluruh dunia sebagai salah satu pengasas The Beatles. Beliau telah mati ditembak oleh Mark David Chapman di pintu masuk bangunan, Dakota, di New York City, pada hari Isnin, 8 Disember 1980. John Lennon baru pulang dari Studio Loji Rekod dengan isterinya, Yoko Ono. Beliau meninggal di Hospital Centre St Luke's Roosevelt.


Menurut cerita sebenar, sudah beberapa kali John Lennon hendak dibunuh dan lucky him dia terselamat dari cubaan tersebut. Namun akhirnya beliau rebah juga ditembak mati oleh orang kuta beragama kristian. Difahamkan Lennon di bunuh kerana beliau tidak mempercayai Kristian dan dikira murtad. Maka hukumannya harus mati.

Wokey.. kita buang perasaan sadis tragedis itu. Jom tengok si cilik Junior John Lennon bernyanyi dengan gitar giantnya.. Layannnnn!!!!!


Nota
Kalau ler nampak jenama pampers tuh, sure riuh satu dunia sebab artis guna papers tahan berejam2 tanpa ke tandas.. har3...

P.S. Agaknya abah dia selalu nyanyikan lagu ni semasa dia masuk tidur + memandu kereta kot. Itu yang hafal semacam tuh.. hik3.. Ok guys.. Nite2 and enjoy d weekend..


0 comment... add one now