Insentif wang tunai RM5000 untuk blogger perlu direbut


Assalamualaikum guys... Hari ini tengah usha blog kimmie ada pula bloggerwanita[dot[com menganjurkan insentif ganjaran wang tunai yang sangat lumayan untuk para blogger. Apa lagi grab ler cepat2 daftar diri.. Ehhhhh... bukan daftar diri kena isi form tetapi hanya klik LIKE di FB = twitter = feedburner blog tersebut dan buat satu post tentang intensif ini dan letak link DISINI.. Mudahkan..

Yang bestnya Insentif Wang Tunai RM5000 untuk blogger ini memberikan setiap satu trafik dengan bayaran RM0.05 sen. Banyak tu kan..

100 blogger yang terpilih akan bersaing sesama mereka untuk menjadi Top 10 Referrel ke blog ini iaitu 10 blog yang membawa trafik tertinggi ke blog BloggerWanita[dot[com dengan mengikut pengiraan Google Analytic

Program RM5000 adalah fasa pertama yang akan dilancarkan pada 1 April 2012 - RM5000 tercapai untuk diberikan kepada blogger. 

Nota
So guys.. jom kita terjah bloggerwanita untuk ketahui lebih lanjut dan rebut duit RM0.05 sen.. Errkkkk.. 5 sen jer ke? hik3..

P.S. Sebelum ini brother kita DenaiHati dan MamaMurai juga membuat program sihat ini. Sekarang bloggerwanita pula mengikut langkah.. Syabas u guys.. 

0 comment... add one now