Perkahwinan sejenis Ariff dan Jonathan


Assalamualaikum guys.. Aku rasa dah kecoh cerita tentang sepasang couple GAY yang melangsungkan perkahwinan mereka. Perkahwinan seorang pelajar lelaki melayu Ariff Alfian yang khabarnya hilang telah berkahwin dengan lelaki bernama Jonathan di Dublin, Ireland. 

Yang hairannya sudah lapan kali ibu bapa beliau memantau hingga ke Dublin untuk mencari kehilangannya namun hampa. Sudah jatuh di timpa tangga, selepas satu dugaan demi dugaan mereka hadapi kini datang lagi dugaan dari pihak Petronas menuntut pinjaman pengajian Ariff berjumlah RM860,000.
Petang tadi cuba buka lagi web site  http://biggayweddingproject.com/jonathan-and-ariff/  tapi keluar Error document. Mungkin tuan punya sesawang dah tutup agaknya. Malu kot.

Nota
Bila makin ramai manusia terutama yang beragama ISLAM berkelakuan begini, hati kita yang membaca dan menatap gambar ini menjadi sedih + marah terutama sikap Ariff yang berpakaian lengkap melayu dengan bertanjak melanggar hukum hakam tanpa segan silu dan malu dengan Allah SWT. 

P.S. Kita nih hidup tak lama. Menumpang di bumi ILAHI dengan harapan dapat mengumpulkan harta akhirat untuk merebut masuk ke SYURGA Allah SWT. Jadi beringatlah bahawa hidup indah di dunia ini hanya sementara sahajaaaaaaaaaaaaa...... 

P.S.2. Kenapa pinjaman Ariff dengan Petronas sampai RM860,000. Harapnya ada pihak2 yang bertanggungjawab dapat menyelesaikan masalah ini. Untuk Ariff, kalau tahu masalah ini sila2lah selesaikannya. Jangan membebankan kedua orang tuamu yang sudah banyak berkorban untuk anak2nya. Maaf kerana telah menyiarkan gambar ini... Harapnya kamu sedar apa yang kamu lakukan...

0 comment... add one now