Ini betul2 kejadian atau dugaan

Assalamualaikum guys.... Finally akhirnya ada juga barang yang aku cari2 selama travel di negara Brunei ni. Sebelum ini aku bawa sepeket dari Malaysia coz ingatkan kat sini ada jual. Pusing punya jengah punya selak berminggu2 + berbulan2 mencari di pasaraya2 besar + kecik, dapat juga susu Omega Plus yang di cari. Susah bebenor nak mendapatkan stock. Agaknya baru tiba sini kot. Hahahaha... tak kisah ler tuh, janji dah ada. Tiap2 hari minum untuk turunkan kolestrol. Baik punya..

Anyways, Kali ni aku bukan nak bercerita pasal kehebatan makanan minuman ini tapi cuma nak kongsi gambar awek cun berlari2 buat senaman dengan senyuman yang membuatkan aku tiba2 terketawa. Korang nak tau apa? Cer tengok gambar bawah nih. Apa yang korang nampak pelik?


Nampak tak? TAK???





V
V
V
V
V
V





Amacam? Dah perasan? 


Gigi dia tuh... Ini betul2 kejadian atau dugaan nih. Har3.... Macam mana boleh berkarat plak gigi aweks cun nih. Pakwe kat sebelah dia kalau tengok mesti lari 500 meter punya. Actualy aku pun tak pasti adakah ini contengan dari budak2 store atau kesilapan dari syarikat mereka. Entah ler. Tapi yang pasti kalau tengok betul2 dari plastik susu Omega nih tak der plak bekas conteng pen. Semasa aku grab satu pun memang tak perasan gambar gigi karat tuh sampai ler aku simpan isinya dalam kontena kedap udara. Masa tu ler aku dah ketawa... hik3... 

Nota
Kalau semua packaging macam nih, pasti ramai tak jadi membelinya. Karang minum susu Omega plus jadi gigi berkarat plak.. Har3... Oklah.. sajer jer suka2 borak kosong hari Ahad.. Selamat jumpa meraikan monday blues esok... Adiosss.....

0 comment... add one now