Bismillah 6 dan 7 penawar ilmu sihir atau buatan orang

Bismillah 6 dan 7 penawar sihir atau buatan orang.
Assalamualaikum guys... Aku rasa dalam tahun nih banyak sangat filem kita lahirkan cerita berunsur kurafat seperti santau, jampi, buatan orang dan  percaya pada jin dan syaitan. Jika mudah untuk kita percaya pada perkara2 ini bermakna badan kita juga mudah untuk didekati mahkluk2 halus. Amalkan bacaan BISMILLAH 7 ini untuk melindungi diri dari terkena ilmu2 sihir atau buatan orang. Syaitan dan jin itu memang ada sentiasa untuk menghancurkan manusia. Itu janji mereka..


Bacakan Bismillah 6 atau 7 sebanyak sebelas kali antara waktu pagi dan petang. Sebaiknya hafalkan bismillah ini untuk kebaikkan dan pendinding diri. (gambar bismillah di atas adalah bismillah 6 dan di baca sambungnya pada bismillah 7 di bawah ini..


 sambung baca bismillah 7

Nota
Manusia sekarang terlalu taksub pada kurafat2 seperti percaya pada bomoh, dukun, tangkal dan sebagainya. Paling teruk sekali bila meminta bantuan dengan orang yang bukan beragama ISLAM. Tidakkah itu menyeru kepada syaitan dan jin membantu mereka. Jangan sekali2 percaya pada bomoh. Mintalah bantuan kepada Allah SWT kerana DIA lebih TAHU dan MAHA MENJADIKAN...

P.S. Bila tengok cerita Tentang DHIA, hati ini naik geram sangat kerana kolotnya pemikiran mak mertua Dhia yang percaya kepada benda2 kurafat hingga sanggup membunuh demi kepuasan diri dan tamak.. Perbanyakkan membaca ayat 3 QUL dan Ayat Kursi semasa bersendirian dan amalkan sebagai amalan2 harian.. InsyaAllah DIA akan melindungi hamba-Nya dari syaitan laknatullah..

3 comments.. read them below or add one

adanaberkat adanaberkat Selasa, Disember 20, 2011
Assalam.. mari kita amalkan sesama..untuk membentengi diri dari syaitan dari kalangan jin dan manusia
Anak Ulu Cheka Anak Ulu Cheka Isnin, September 10, 2012
ada tak bismillah satu, lima dan sembilan
mintak kongi bersama :)
Eqa Ahmad Eqa Ahmad Khamis, November 29, 2012
terima kasih . klu ahli keluarga yg terkena bolh amalkan ini eh ? boleh dibaca dan bagi minum air bacaan itu tak ?