contest MSR @ blogger - anda rasa anda cukup pantas

Dari semalam aku terpanggil nak masuk "Contest MSR@Blogger, Anda rasa anda cukup pantas".. Baru le mlm tadi aku cuba le menaip sepantas yang boleh.. Tapi tak sepants dan sehebat brother kita areev19.. kihkhkihkih... Anyways aku cuba juga walaupun jari kelingking kiri aku terseliuh dik kerana mengemas barang2 mr. hubby yang dah nak balik Afrika.. Apapun bukan salah kelingkinglah.. salah sendirilah.. cuai. Oklah jom ikut contest ni.. join sini 
Taip beb.. sepantas kilat mana korang boleh...


Amacam... kira bolehlah dari tak adakan... Yang penting kita cuba. Menang ke kalah ke aku tak kisah. Bagus masuk contest ni sebab boleh mengurut2 dan bersenam2 jari2 aku ni.. ^_^

Selamat masuk contest pada semua blogger2 dan readers2... Malaysia boleh!!!!

{ 9 comments.. read them below or add one }

Roronoa Zoro Roronoa Zoro Jumaat, Mei 21, 2010
wah.. aku nak join.. hehe..
Nur Nur Jumaat, Mei 21, 2010
huh apa lagi.. join brother...
MSR MSR Jumaat, Mei 21, 2010
hoho tq.. result anda telah dimasukkan!
Nur Nur Jumaat, Mei 21, 2010
salam MSR
tq tq... contest yg sangat bagus.

Areev19
laju ke? tak le kilat mcm kau beb =)
Roronoa Zoro Roronoa Zoro Sabtu, Mei 22, 2010
wah laju sgt!!
saya x leh beat lah... =(
Nur Nur Sabtu, Mei 22, 2010
come on zoro.. u can do it.. cuba je sampai kau blh capai tahap terbaekk punya.. OK
nba-Nur nba-Nur Ahad, Mei 30, 2010
Salam. Wah bestnya nak join jugak..
Nur Nur Isnin, Mei 31, 2010
hehehe... sila sila
@ nba-nur

aku dah terkeluarlah dik nur

tak terer lagi menaip.

dah bertahun tinggal kerja

jari kematu.. sesuai menulis blog je

gd luck k...