Pati Herba Madu penawar Jantung Kolestrol dan penyakit-penyakit kronik

Assalamualaikum. Sekarang ni ramai antara kita mengeluh kerana mengalami pelbagai jenis penyakit terutama penyakit sakit lutut + Jantung tersumbat + kolestrol + Gout dan banyak lagi. Sentuh mengenai penyakit lutut, memang ramai dikalangan pertengahan umur keatas mengalami masalah ini. Bila datang penyakit ini, susah untuk solat seperti biasa. Terpaksa solat duduk menggenakan kerusi. Apakah ada penawar untuk penyakit2 ini? Banyak sebenarnya penawar yang Allah berikan pada hambaNya. Dengan kebijaksanaan manusia maka lahirlah produk Pati Herba Madu keluaran Clear Herbs Sdn Bhd.

Pati Herba Madu diperbuat dari bahan2 terpilih dan asli seperti Madu Lebah Asli + Halia + Bawang Putih + Jus Lemon + Cuka epal merah + Kurma. Kesemuanya adalah ramuan asli dalam pemprosesan Pati Herba Madu tanpa sebarang pengawet dan mendapat kelulusan GMP KKM dan yang penting ianya pasti HALAL.

Pati Herba Madu

Kelebihan Pati Herba Madu 

  • Menurunkan Kadar Kolesterol
  • Membersihkan SALURAN JANTUNG yg tersumbat
  • Menurunkan Berat Badan
  • Melancarkan process pembuangan
  • Baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
  • Membuang angin dalam badan

Sentuh mengenai penyakit SALURAN JANTUNG tersumbat ini, saya akui ramai dikalangan kita mengalami masalah ini hingga susah untuk bernafas. Biasanya pesakit seperti ini mengalami masalah kolestrol dalam badan. Makanan yang kaya dengan gula dan manis adalah diantara punca berlakunya penyumbatan pada saluran darah jantung. 

Pati Herba Madu
Pati Herba Madu penawar Jantung tersumbat

Gula yang didalam makanan kita akan membentuk bahan yang dipanggil AGE (Advance Glycation Endproducts) yang boleh menyebabkan masalah inflammasi atau kebengkakan (inflammation) yang dikaitkan dengan pelbagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung dan kencing manis.

Gula juga menyebabkan peningkatan paras kolesterol dalam darah yang menyebabkan saluran darah tersumbat akibat kolesterol berlebihan. Jika ketinggian gula berlaku dalam badan pesakit mula merasa sakit dada dan boleh mengalami serangan jantung (heart attack)

Begitu juga pada penyakit2 lain seperti gout + strok + kebas tangan. Penyakit2 seperti ini juga berpunca dengan pemakanan harian yang kita ambil.

Dengan adanya Pati Herba Madu keluaran Clear Herbs, insyaAllah pasti penyakit2 kolestrol yang tinggi dan penyakit2 seperti disebutkan diatas mampu dirawat dengan baik dan pulih.

Mari kita lihat testimoni2 pelanggan2 yang telah menggunakan produk Pati Herba Madu ini.


Pati Herba Madu ni sedap dan bagus. Kata nenek cute ni.

Boleh dapatkan Pati Herba Madu ini dengan melayari website mereka. Sebotol Pati Herba Madu hanya RM69/SM dan RM79/SS


Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading
D27-1 Jln TKS 2, Taman Kajang Sentral
43000 Kajang Selangor

FB : Clear Herbs
www.bebaskolesterol.com
0192535796/0133627775/0122272658

Nota
Biarpun kita nampak sihat dari sekarang, pemakanan WAJIB dijaga dari sekarang. Bila dah sakit bermacam2 masalah pula akan datang nanti hingga menggangu kesihatan kita. Jadi mulakan dengan pemakanan yang sihat. Makan buah2an dan sayur2an. Minum air secukupnya. Sebaiknya elak dari mengambil nasi berlebihan dan menggunakan beras wangi kerana beras juga mengandungi gula.

Ada satu tips diet untuk anda kena cuba.

Makanlah seberapa banyak pun nasi tetapi elakkan dari mengambil daging ayam daging lembu dengan banyak sebaliknya ambil naai dengan lauk ikan. insyaAllah.. bdan kita akan tetap maintain slim. Cubalah

Semoga kita sentiasa diberi kesihatan yang lebih baik.


Kesihatan yang baik, keluarga yang sihat