Jubah Abaya Dress cantik bergaya dari DnD Exculsive2u

Assalamualaikum. Jubah Abaya dress yang cantik moden lagi bergaya adalah pilihan setiap muslimah. Dari koleksi pakaian buatan tangan butik D&D Exclusive2u mampu menjanjikan kepuasan kepada anda. Namun bukan saja kaum muslimah saja yang gemar memakai jubah, sebaliknya kaum hawa dari pelbagai bangsa juga gemar memilih jubah abaya exclusive moden bergaya untuk digayakan 

D&D Exclusive2u adalah sebuah kedai online yang sedang berkembang dengan menyediakan kain pasang casual moden Abaya + Digital Printing 4 meter + MINI Korea Miniature Watch Jubah moden dan kasual + Kain Pasang 4 meter Digital Printing + Jam Tangan Korea Miniature. Semuanya cantik dan berbaloi dengan harganya


Seperti Jubah Abaya Dress pada gambar ini. Cukup cantik dan selesa. Sweet Double Layer High quality chiffon Abaya Dress yang dijahit khas dan exclusive menggunakan material chiffon yang berkualiti tinggi. Dijahit dengan double layer kain chiffon untuk tidak kelihatan jarang dan lebih selesa untuk si pemakai kelihatan lebih jelita dan anggun.


Jubah Abaya Dress Double Chiffon Layer direka dengan cukup selesa dan berkolar butang. Nampak simple tetapi bila sedah memakai lebih kelihatan menawan. Dengan berlengan butang, ia sangat mudah untuk berwuduk.

Jubah Abaya Dress Sweet Double Layer High quality chiffon yang saya pakai ni memang sangat selesa. Berlari juga saya semasa sampai di KLIA untuk berjumpa dengan sahabat sejati saya yang akan pergi ke umrah kelmarin. Iyalah takut dah lewat sangat. Sempat jugalah berborak lama sebelum sahabat saya check masuk ke dalam untuk boarding. Alhamdulillah.. gembira rasa hati bila dapat berpeluk erat sambil bermaafan. Semoga sahabat saya selamat dan dipermudahkan segala urusan serta selamat pulang ke tanah Malaysia.

Untuk anda yang ingin mendapatkan Jubah Abaya Dress ini boleh layari webpage facebook dan IG kedai online D&D Exclusive2u.

www.dndexclusive2u.com
www.instagram.com/dndexclusive2u
Email : dndexclusive2u@gmail.com