Giveaway RM1500 Kempen Kongsibersamanora : DIBATALKAN



Assalamualaikum. Terlebih dahulu saya memohon kemaafan kepada semua mengenai Giveaway RM1500 Kempen Kongsibersamanora dibatalkan atas sebab2 tertentu. Kempen ini telah pun berlangsung 3 hari lepas dan sudah ada blogger2 yang menyertainya. 

Kepada semua yang telah menyertai GA Kempen ini diharapkan dapat simpan entry penyertaan anda dalam draft kerana kemungkinan tajuk Giveaway RM1500 Kempen Kongsibersamanora akan digunakan untuk GA atau contest terbaru akan datang nanti. 

InsyaAllah jika semuanya berjalan dengan baik, minggu hadapan akan diumumkan sebelum saya berehat pulang ke Johor. Kangan sekali sama mak abah. 

Jadi.. Kepada yang sudah klik link banner dan mengisi alamat email anda disana, anda ada hak untuk unsubscribe email yang anda terima jika tidak suka. Terpulang pada pilihan anda.

Nota
Tunggu kehadiran GA atau contest terbaru dari KongsiBersamaNora. Alhamdulillah.. sponsor hadiah semakin bertambah dan terkumpul wang tunai RMxxxx. Moga dimurahkan rejeki kepada mereka yang memberi. Aaminn...



0 comment... add one now