Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudindotcom

Assalamualaikum guys.. Pertama sekali aku nak ucapkan tahniah kepada Syuhada sempena menyambut Ulang Tahun Perkahwinan beliau yang ke lapan. Dengar khabar beliau meraikan hari bahagia di Bali, Indonesia bersama suami tercinta.

Mula mengenali Syuhada sewaktu mula menerjah masuk blog beliau sejak 2013 tetapi tidak pernah berjumpa. Hanya menjadi pembaca senyap saja sehinggalah pertemuan mata ke mata sewaktu majlis SEPETANG BERSAMA BLOGGER anjuran Denaihati. Kebetulan aku semeja pula dengan beliau. Hahhh... borak2lah. Orangnya comel dan cantik. Sesuai dengan imej usahawan wanita gitu.


Sempena dengan ulangtahun perkahwinan Syuhada yang ke lapan ini, beliau ingin merasmikan Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudindotcom yang bermula pada 3haribulan Jun 2014 sehingga 30haribulan Jun 2014. Giveaway ini akan berlangsung selama hampir sebulan.

Syarat2nya mudah saja. Ikut korang ler nak kongsikan tentang apa mengenai Syuhada. Mudahkan. Dan hadiahnya pun best. Wang Tunai RM50.00 + 1 Sabun Pemutih Carawhite bernilai RM 60.00  x 10 Pemenang. Siapa tak nak kan. So apa lagi. Jom ler join reramai. 

Sempenan Hari Ulang tahun perkahwinan Syuhada dan suami, aku ingin mengambil kesempatanlah untuk korang berdua agar sentiasa sihat walafiat + sukses dalam bisnes + bahagia dunia dan akhirat. Aminn InsyaAllah.


Satu gift kecil untuk u Syuhada. Jangan tuntut. Ini hanyalah gimik sahaja. Hahahaha... gurau2

Nota : Aku suka baca bab tips atau petua2 ni. So tips perkongsian dari Syuhada ni memang best. Jom baca.



0 comment... add one now