Mata menawan dengan MrLens - The Butterfly Project

MrLens adalah terbaik
Asslamualaikum. MrLens adalah syarikat besar menjual produk penjagaan mata iaitu kaca mata + kanta mata sentuh (lens) melalui secara online terbesar di Switzerland dan beberapa bahagian Eropah dan global. Kini MrLens boleh didapati di Asia termasuk Malaysia.

MrLens menyediakan dengan kualiti produk tertinggi penjagaan mata + perkhidmatan profesional + penghantaran cepat + harga yang berpatutan + satu proses yang sangat mudah untuk digunakan. Pelbagai jenama boleh dimiliki dan dibeli seperti Bausch & Lombv + B&L + Soflens + Johnson & Johnson + J&J + Acuvue, Ciba Vision + Focus + Air Optixs + Biomedics + True Eye + Moist + Frequency + Colourvue + Freshlook + Colors + Maxim + Adore + Blincon + Sauflon + Igel + Omega + Proclear + Purevision + Toric + Astigmatism + Free Delivery in Klang Valley.

NURMISNAN PILIH COLOURVUE BIG EYES

Aku telah memilih lens yang sesuai untuk mata yang semakin sepet dan kuyu. Almaklumlah usia semakin lanjut maka mata pun semakin kuyu. Jadi pemilihan terbaik adalah Colourvue Big Eyes Sexy Dolly Black. Memang mengancam kalau sudah memakainya. Besar biji mata luas pemandangan. 


MrLens Colourvue Big Eyes Lens. Disposable 3 bulan


Pemilihan dua set Lens Colourvue Big Eyes Dolly Black - power jangan tengok ya. Tinggi bagai. Hado berani


Gorgeous right warna2 MrLens ni. Semuanya best.




Pemilihan pembayaran melalui online semuanya tersedia dengan mudah. Hanya pilih mana2 bank yang korang ada atau suka dan klik untuk memilih bank mana sebagai pembayaran. Kemudian klik continue dan siap. Mudahkan. Tak perlu beratur cari parking buang minyak buang masa untuk memilih Lens atau kaca mata yang korang suka.


My MrLens Colourvue Big Eyes Dolly Black dah sampai dan aku dah melaram Lens ni semasa majlis pernikahan my SIL. Yang kelakarnya anak dara aku takut tengok mata. Katanya UMMI UR EYES SO SCARY.. hahaha... 


Ini muka yang dah ditampal dengan MrLens punya produk. Awesome atau OhhhNoooo... hahaha... Ikut mu ler.. Janji mata nampak clear masa majlis tanpa menggunakan kaca mata. Abaikan wajah hamba yang tak terkalah itu.. =)
Ok guys. Pada sesiapa yang ingin mendapatkan produk MrLens ini boleh layari di sesawang mereka dibawah ini. 

MrLens = 01112323715
www.facebook.com/MrLens.my
www.mrlens.com.my/

Nota = Mata aku sebenarnya kalah dengan memakai Lens tetapi dengan produk MrLens pemilihan Hydrogel High Oxigen ni memang sangat selesa. Terkebil2 juga mula2 memakainya tetapi selepas 10 minit ok dah. 

Peringatan = Jangan memakai Lens lebih dari 8 jam kerana akan mendatangka bahaya pada mata. Jika mata terasa kering titiskan eyedrops atau air lens agar rasa kering pada mata tidak mendatangkan mudarat pada mata korang. Mana2 yang sudah biasa menggunakan Lens mata boleh kongsikan pengalaman korang bersama2 pembaca2 aku.. Terima kasih semua.


0 comment... add one now