Blog u dah boleh tukar ke domain sendiri


Assalamualaikum dan salam Jumaat.. Semalam brother Sham dari sesawang Ondscene datang beraya ke rumah. Siap bawa kuih cekelat u + hamper besar bagai. Datang bukan sorang tapi berdua. Aweks atau isteri? Jeng jeng jengggg. APAKAH INI??

Oppsyy!!! Jangan mara aaahhh. Gurau2 hari Jumaat jer guys. Jangan bermimpi di siang hari ler brother Sham ada free nak beraya ke rumah. Sebenarnya beliau datang melalui email dengan ucapan terima kasih kerana menjadi pembaca sesawang Ondscene sejak dulu lagi. Aku memang suka membaca blog beliau kerana banyak kes2 yang berlaku dinegara kita. Macam2 cerita suka duka pahit tawar hebeh kelat semua adalah. Jadi memang tidak hairanlah sesawang Ondscene menjadi roger2 info terkini berita sensasi untuk rakyat Malaysia selain thestar + utusan dan lain2. 


Menurut email beliau kepada CIK PUAN SRI, ehemm ehemm.. "jika ada Blackberry bolehlah menyertai group BBM dengan beliau sambil dapat berkenalan dengan ahli2 group tersebut". Bab ini memang tak dapat nak buat apa2lah brother Sham coz aku memang tidak guna Blackberry kecuali Sony Ericsson yang dah empat tahun banyak berjasa walaupun kadang2 buat hal. Merajuk agaknya bila kami berdua ingin tukar kepada yang baru. Biasalah.. benda pun pandai merajuk tau terutamanya KERETA. Jangan ler sebut nak beli baru depan dia. Sure tunjuk mogok punyer.. har3. 

Dan lagi brother Sham juga dah tegur "blog u saya rasa dan boleh tukar ke domain sendiri sebab ranking dan trafik u adalah tinggi." Opppssy!!!.. sepatutnya rancangan untuk menukarkan domain sendiri sepatutnya sudah terlaksana pada tahun ini. InsyaAllah.. selepas selesai kerja2 disini, maka tertunailah hasrat untuk menukar kongsiberamanora[dot[com OR dot[net OR dor[dot. Ekkkk ada ker? har3.. Sabar2..

Nota = Sesawang Ondscene memang banyak menyampaikan berita2 terkini. Keep it up brother. Aku bagi support dari belakang. All d best..

P.S = Mana blogger2 yang jarang2 atau belum singgah ke sesawang Ondscene, mari kita serbu dan join satu contest yang beliau anjurkan. Menang kalah kita letak ketepi. Yang penting kita sudah mencuba. Jom ler kita. Klik SINI untuk mengundi blog kongsibersamanora.

0 comment... add one now