Jom ramai2 join FB Denaihati Network

Blogger di Iftar ramadhan - Jemputan dari DHN
Jom ramai2join FB Denaihati Network
Assalamualaikum dan salam ramadan guys.. Dari semalam lagi sebenarnya sudah perasan + nak join FB Group Denaihati Network tetapi boleh terlepas pandang lagi. Ini pun aku baru join DHN hari ini selepas membaca post dari brother ArifShah berbuka puasa dengan DHN. Nampak meriah dan seronok pula melihat blogger2 berkumpul bersama sambil berkongsi ilmu.

Kelebihan2 blogger bila menjadi ahli FB Group DHN
  • Jemputan majlis seperti iftar ramadhan = Bab makan semua orang sukakan
  • blog review = Ini yang syiok nak dengar
  • Banyak lagi projek2 yang akan menyusul untuk blogger2
  • Apa lagi tunggu guys. Jom ler klik FB Group DHN sekarang. Mana tau lepas ni DHN calling2 or email korang join Iftar ramadan lagi.
HIDUPKAN UNTUK MEMBERI. Itulah moto Denaihati. Banyak sudah perkongsian ilmu + $$ + hadiah2 menarik yang blogger2 lama dan baru cuba rebut. Paling aku suka bila Denaihati memberi insentif backlink. Memang ramai blogger2 tampal banner ini. Macam2 saiz ada. Nak tahu lebih lanjut boleh lawati blog beliau DISINI.

Nota
Memberi itu lebih baik dari meminta. Sekarang ini ramai blogger2 lebih banyak memberi dengan membuat bermacam2 contest + GA. Mengukuhkan ikatan silaturahim blogger2. Syabas u guys. I salut u alls.

P.S. har3.. walaupun aku belum dijemput lagi ke majlis Iftar (cehhh.. perasan betul) namun aku support habis apa yang DHN sudah memberi. Aku?? Bila lagi nak buat contest Or GA yerk.. Tunggu jerlah nanti.. hik3..

0 comment... add one now