Berbuka puasa dengan DIGI - Nuffnang

Assalamualaikum dan salam ramadan guys.. Aku rasa antara korang mesti dapat email dari pihak Nuffnang tentang BERBUKA PUASA WITH DIGI untuk super blogger. Seronok juga dapat email bermacam2 offer dari pihak Nuffnang namun hampa jawapan untuk mereka kerana AKU memang tidak dapat hadir bersama2 untuk menjayakan program atau event2 yang telah diberikan. Jadinya aku kongsikan kepada mereka yang ingin berbuka puasa bersama DIGI. Mana tahu rezeki korang. Baca selanjutnya dibawah ini. Aku sedikit sibuk untuk menaip. Sorry guys..
Greetings DiGi Super Bloggers! 
Tis’ the month of Ramadan and what better way to bond with each other than having an awesome buka puasa dinner bersama-sama! The kind folks at DiGi have specially put together a berbuka puasa event especially for you Super Bloggers and it’s going to be one fun-filled event! We’re talking about a whole night of fun, food and fellowship! 
Details of the event:
Date: 14th August 2012 (Tuesday)
Time: 6.30pm – 9.30pm
Venue: Café Marmalade, Bangsar Village II
Dress Code: Sports Attire – in conjunction with the Olympics! ;) 
We know you want to join us, so all you have to do is to complete 2 easy steps and you’re on your way to celebrating Iftar with DiGi & friends!
1. Tell us how the DGSmartPlan makes using your smartphone on your balik kampung trip so much better.
2. Tweet your answers to @NuffnangMY and include #DiGiBukaPuasa.
Start tweeting away, Super Bloggers! Contest ends 5:00pm, 10th August 2012 (Friday) :D For more details, swing over here now. 

Mudahkan cara2 nak dapat berbuka puasa dengan DIGI. Jawab soalan simple + dan tweet jawapan di tweeter @NuffnangMY. Kalau ada rezeki adalah tuh email menjemput nanti. 

Nota
Bagus sebenarnya join event2 yang pihak Nuffnang sediakan. Sekurang2nya mereka mengenali siapa kita dan selepas itu ada saja jemputan event2 lain yang akan menyusul.

P.S. Rasa rugi juga kerana tidak dapat hadir tapi nak buek camno. Eden jauh nun nak balik join event. Kalau dari Johor ke KL no problemo. Drive 4 jam jer sampai. Hik3.. Ok guys.. selamat berpuasa dan selamat menunaikan ibadah2 yang lain dibulan ramadan ini.. Ramadan semakin hampir keahirnya dan menjemput Syawal. Rebut banyak2 pahala yang Allah SWT janjikan pada hamba2nya.. xoxoxo
Berbuka puasa dengan DIGI - Nuffnang

0 comment... add one now