Tensen aku tak boleh buat read more...

Assalamualaikum guys... Kes aku ni dah lama giler nak luahkan tapi baru hari ini aku sembur kat korang. Mana ler tau kot2 lepas aku sembur ni ada yang sudi tulun2 macam mana nak settlekan problem yang dah tersangat ler gersangnyer...

Aku dah godeh macam2 tips untuk buat read more atau jump page tapi tak menjadi jugak. Dah setting owner (recommended) + disable = tak menjadi gak... Tensen aku tak boleh buat read more oiiiii...


Jadi ada saper2 boleh tulun.?? Muka tebal jer ni tanya kat korang yang dah memang terer setting benda ni.. Ok guys.. Kalau rasa2 ada cara lain selain cara yang atas nih korang hello2 kat komen aku.. =)

Terima kasih guys... Enjoy d weekend.. Amacam malam tadi celebrate Earth Hour?? InsyaAllah.. ada beberapa keping jer nanti aku update aktiviti berbasikal malam tadi. Best giler walaupun kepenatan bagai.. Wassalam...
Tensen aku tak boleh buat read more...

0 comment... add one now