Kedutaan Israel Kaherah turunkan bendera mereka

Assalamualaikum semua... Dalam kepala pikiran aku masih terbayang2 kejadian peristiwa yang berlaku di Mesir sekarang ini. Kenapa harus berlaku?? Kenapa mesti ada pertumpahan darah dan kematian hanya kerana seorang FIRAUN MUBARAK?? MasyaAllah... tak sanggup melihat berita menyiarkan pergaduhan sesama sendiri, membaling batu, memukul, bakar sana sini, tendang terajang hingga membawa kematian dan kecederaan. Jika Rasulullah SAW masih hidup dan melihat peristiwa ini berlaku di tanah MESIR lagi di hormati oleh semua manusia ISLAM sedunia, Rasulullah SAW sendiri akan menangis dan sedih dengan kejadian ini. 

Jom sahabat semua kita solat hajat dan berdoa agar pertumapahan darah ini tidak akan berlaku lagi dan berharap sesangat agar Firaun Mubarak letak jawatan dengan segera..

nota : Pada saat2 berlaku tunjuk perasaan ini, Kedutaan Israel di Kaherah telah menurunkan bendera negara mereka.

P.S. Baguslah tuh ISRAEL. Faham3 sendiri ler.. Bukan semua manusia di dunia nih suker pada kau. Baik angkat kaki balik negara sendiri lagi bagus. Memang ketakutan kau semakin memuncak.. Sekarang baru kau tahu buku dan penunjuk.. harharhar... To Mubarak.. sekarang kau takut manusia Islam serang kau jika kay letak jawatan tapi kau tak pernah terfikir bahawa DIA boleh memusnahkan kau dengan sedetik sahaja. 
Kedutaan Israel Kaherah turunkan bendera mereka

2 comments.. read them below or add one

Tuk Kiyai Tuk Kiyai Sabtu, Februari 05, 2011
Salam nur...

Apa yang berlaku di Mesir merupakan bala Allah di atas kemungkaran yang dilakukan oleh pemimipin. Mesir merupakan sekutu rapat Israel yang jelas menzalimi rakyat Palestin. Mengapakah Mesir boleh menjadikan Israel sebagai sahabat Sedangkan Islam mengatakan mereka adalah bangsa yang sombong dan bongkak.

Malaysia juga akan mengalami nasib yang sama jika pemimpinnya tidak mengambil iktibar daripada apa yang berlaku!!
nurmisnan nurmisnan Isnin, Februari 07, 2011
salam tok..
manusia yg menganggap si laknatullah
nih sahabat baik adalah manusia yang
paling bongkak dan bodoh..
manusia seperti ini hanya pentingkan
diri dan penakut..
berani didepan tapi takut mcm tikus..

may Allah SWT saja yg dapat
membalas kejahatan dan kezaliman mereka