Penawar Penyakit Asma Lelah dan Batuk



Assalamualaikum. Alhamdulillah, setelah sekian lama mencari penawar asma paling berkesan, akhirnya saya telah diperkenalkan dengan Minyak Herba Asma Mujarab Encik Rafhan. Cara guna minyak herba ini pun sangat lah mudah, hanya sapu didada dan belakang insyaAllah penyakit asma boleh sembuh. 

Minyak Herba penawar penyakit Asma Lelah dan Batuk ini diperbuat dari Pati Gamat, Akar Kayu, Habatussauda, Minyak Kelapa Dara, Minyak Zaitun dan Herba terpilih. Lihat bahan-bahannya 100% semulajadi, tidak perlu risau ya.

Minyak ni bukan untuk asma saja tau, untuk batuk, selsema, kahak pun boleh. Baru-baru ni kaki saya menjadi bengkak seperti ibu mengandung gara2 berjalan terlalu lama. Malam sebelum tidur saya sapu minyak herba ni. Alhamdulillah surut bengkak lepas tu. Bau minyak ni pun best. Sedap pakai sebelum tidur, rasa selesa dan nyaman je.

Saya tak nak cerita banyak tentang minyak ni, korang kena cuba sendiri, pasti puas hati. Kalau nak dapatkan minyak yang sangat ajaib ini, bolehlah menghubungi Encik Rafhan. Dia ni Pensyarah di sebuah Kolej Kejuruteraan di Bandar Baru Bangi. Kenal pun waktu dia jadi blogger sewaktu dia masih menuntut di universiti. 

Kalau nak jadi stokis / agen untuk minyak Herba asma mujarab ni pun boleh, Deal je dengan Encik Rafhan. Beliau ni ada ramai stokis dan agen untuk minyak herba asma dari seluruh Malaysia termasuk Brunei, Indonesia dan Singapura.

Terima kasih Encik Rafhan sebab perkenalkan minyak herba asma mujarab ni pada saya. 

Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi beliau untuk produk dan menjadi agen.

Encik Rafhan 
Handphone: 012.558.6734
Facebook : Mohd Rafhan
Instagram : rafhan86

0 comment... add one now