Berina C Plus - makanan sunnah Rasulullah untuk minda dan kesihatan

Assalamualaikum. Korang pernah cuba Berina C Plus? Apa bendanya tu? Tetapi kalau sebut makanan sunnah sudah tentunya ramai yang tahu. Mari aku perkenalkan apa bendanya tu. Berina C Plus adalah formula makanan sunnah Rasulullah SAW yang dibuat khas dari bahan2 terpilih dan kaya dengan Vitamin A, C, E + Zat Besi yang dapat membantu memberi kesan yang baik pada individu yang mengamalkannya. Satu formulasi yang membantu memberi kesan positif dari sudut jasmani dan rohani anak2 serta orang dewasa.

APA HEBATNYA BERINA C PLUS INI?



Kehebatan Berina C Plus adalah dari bahan2nya iaitu Kurma + Kismis + Habbatu Sauda + Saffron + Madu + Buah delima + Buah Tin + Gam Arab yang diambil dari amalan makanan Sunnah Rasulullah SAW.  

Rasulullah SAW bersabda
"Biasakanlah memakan kismis kerana kismis dapat menghilangkan kepahitan menghilangkan lendir menyihatkan badan + mencantikkan rupa + menguatkan saraf dan menghilagkan letih"

Baginda bersabda lagi
"Barang siapa memakan kismis merah sebanyak 21 biji setiap hari sebelum sarapan pagi, maka dia tidak akan tertimpa penyakit kecuali kematian"

Kehebatan 7 Herba Sunnah Rasulullah SAW 
  • Delima - Superfruit kandungan anti oksida berupaya melindungi kalejar prostat payu dara organ paru2 dan jantung
  • Madu - Anti fungus antibakteria antivirus antioksida anti inflammatori antikanser antipenuaan antiseptik dan banyak lagi
  • Buah Tin - Menyingkirkan keracunan mencairkan kahak mengurangkan batuk yag berpanjangan dan melapangkan dada. berfungsi membersihkan hati dan jantung dan membersihan lendir dalam usus
  • Saffron - Vitamin B1 B2 + cegah asma + energy + period pain dan banyak lagi
  • Habbatusauda - Dapat membersihkan darah dan membetulkan perjalanan sistem tubuh
  • Gam Arab - Meningkatkan penyerapan kalsium + pengurangan usus bocor dan toksik + mengurangkan risiko jangkitan usus


Inilah produk Berina C Plus. Sekotak memiliki 15 sachet dengan harga RM38. Harga pun berbaloi2. Yang penting bagus untuk anak2 dan korang juga. Bagus sangat2 jika ada produk Berina C Plus di rumah. Mana anak2 atau kita yang selalu sembelit, amalkan makan Berina C Plus. Mudah nak ke tandas. Dan anak2byang demam selesama dan batuk hanya beri sahaja mengikut sukatan yang telah ditetapkan. Bayi juga boleh mengambilnya dengan hanya hujung sesudu kecil.


DEMAM BATUK SELESAMA MAKAN BERINA - CEPAT BAIK


Berina C Plus memang awesome. Minggu lepas hubby mendapat demam dan batuk kering. Buatkan jus durian belanda. Kurang sikit tapi malam naik balik demam dia. Esoknya kebetulan produk Berina C Plus sudah sampai ditangan. Selepas berbuka puasa terus berikan satu sachet yang tidak perlu dibancuh dengan air. Terus minum sahaja. Malam tidur kurang sikit batuk2 tapi tetap rasa mual dan muntah2.


Keesokkan sahur berikan sepeket lagi. Alhamdulillah.. nampak ada perubahan panas dan batuknya juga berkurangan. Hampir 5 peket juga dimakan suami dan akhirnya tiba hari ketiga alhamdulillah sihat sudah. Batuk dah tak teruk dan malamnya terus ok. Tapi kemudian aku pula yang terkena jangkitan selesama dan batuk.

Malam sebelum tidur ambil satu sachet terus diminum dan tidur. Esoknya bangun ada rasa kurang sikit tapi selesama memanglah bukan senang nak kurang. Selepas 3 sachet diambil semasa hendak tidur dan semasa sahur, alhamdulillah, batuk kurang dan selesama yang dah macam paip bocor terus jadi pekat dan lega sedikit. Sekarang ini aku teruskan mengambil Berina C Plus. Bukan untuk kesihatan dalaman sahaja malahan untuk minda yang lebih cergas dan tajam.


Lihatlah kehebatan Berina C Plus. Berfungsi mengawal dan memberi prebiotic + tenaga aktif + minda cergas + daya ingatan yang tajam +sel darah merah + imunisasi badan + Nutrisi semulajadi. 
Apa tunggu lagi. Jom order Berina C Plus untuk lebih bertenaga sihat semulajadi. Jangan lupa pada pembaca yang ingin mencuba boleh layari terus website Puan Mazlinda atau hubungi whassap beliau dan mention nama Kak Nora blogger. Sedang ada promotion sekarang.

Hubungi Puan Mazlinda - 0132941101
Email: mazlinda73@gmail.com

Jangan lupa mencuba Medina Nutri ShineWhite juga. Makan semasa sahur sebelum meyentuh makanan. InsyaAllah seharian rasa bertenaga dan perut tidak rasa senak terutama mereka yang mengalami masalah gastrik. Cubalah.. Satu lagi makanan berelemenkan sunnah Rasulullah SAW yang wajib dicuba.


0 comment... add one now