seluar pelekat best selesa


Seluar Pelekat

Assalamualaikum guys. Kain pelekat sudah semestinya menjadi pilihan kaum adam untuk dipakai ketika solat + majlis doa selamat tahlil yasin + dan bersantai dirumah. Kerana material kain tersebut selesa maka tidak hairan juga ada yang membawa sampai ke tidur

Berbeza pula dengan seluar pelekat. Apa yang bezanya? Sama jer. Kalau lihat keseluruhannya memang berbeza. Kain pelekat yang telah dijahit menjadi bentuk seluar dengan pelbagai gaya.



Begitu juga dengan seluar pelekat ini. Aku sendiri kaum hawa selesa memakai seluar pelekat yang brother ejam kita jual. Kiranya semua kaum boleh pakailah. Tidak kira bangsa agama semua akan suka memakainya.


Ini serba ringkas kalau nak mencuba dan beli Seluar Pelikat yang dijual oleh brother ejam

  • Pembelian hanya boleh dibuat dengan merujuk kepada akaun Instagram @HEYdotMY dan urusan pembelian hubungi melalui WhatsApp 012-3142179.
  • Corak dan warna seluar pelikat mengikut saiz tidak boleh dipilih, apa yang ada di Instagram itulah sahaja yang boleh dibeli.
  • Harga pula untuk seluar pelikat 2 poket tampal hanya RM39.00 (tidak termasuk pos), manakala seluar pelikat 1 poket tampal beserta 2 poket sisi kiri dan kanan berharga RM49.00 (tidak termasuk pos). Kos poslaju RM6.00 untuk semenanjung dan RM10.00 untuk sabah dan sarawak.


Nota : Abah aku dari dulu suka sangat tdo pakai kain pelekat. Lepas ni dah boleh hadiahkan 2 helai untuk percubaan. Kalau selesa beli lagi

Korang jangan lupa mencuba. Selesa dan harga pun berpatutan


0 comment... add one now