Myra Bracelet setanding jenama antarabangsa

Assalamualaikum. Myra Bracelet adalah nama gelang atau bracelet untuk kaum wanita yang sentiasa tampak anggun menawan bila memakainya. Reka bentuk yang sangat eksklusif di datangkan khas dari negara ITALI. Di cipta dengan keunikan tersendiri dan dihiasi warna warni mengikut citarasa mewah.

MYRA BRACELET


Diperbuat dari  High Quality Glass Charm + Silver Charm yang bermutu tinggi. Saya sangat teruja bila pertama kali memandang produk Myra Bracelet ini. Ada keunikannya tersendiri.

Produk terbaru koleksi Myra Bracelet. Lebih eksklusif dan elegan. Saya tertarik dengan kedua2 warna ini iaitu turqois dan biru.



Glass charm bewarna turqois dan gold disusun cantik bersama solid silver charm bermata dan berbentuk bunga. Sesuai digayakan untuk semua majlis keramaian dan santai. 


Warna biru yang menawan. Siapa tidak gila bila melihat warna anggun ini. Sangat sesuai untuk hadir ke majlis makan malam atau majlis2 tertentu.


Kedua2 koleksi terbaru Myra Bracelet ini dengan harga promosi hebat cuma RM240 sahaja. Disertakan sekali dengan bungkusan kotak bulat yang sangat cantik bewarna peach + kotak bersarung MyraBracelet. Sesuai dijadikan hadiah untuk semua kaum wanita terutama untuk mereka yang tercinta.

PROMOSI HEBAT UNTUK SEMUA


Myra Bracelet telah mengadakan promosi yang sangat hebat untuk koleksi gelang terpilih. Setiap satu gelang yang dipilih pelanggan akan mendapat potongan 50 peratus untuk gelang kedua. Promosi ini sah sehingga 31 November 2013. Grab cepat sebelum terlambat. Stock sangat terhad.




Koleksi Myra Bracelet yang tersedia. Hanya memilih yang berkenan dihati mengikut citarasa masing2. Kesemua koleksi memang menarik tertarik dan anggun untuk si pemakai. Myra Bracelet mempunya 3 set design dengan harga berlainan dari RM140 + RM180. Bracelet yang berharga RM180 adalah promosi mengikut design yang pelanggan pilih.

PROMOSI UNTUK SOLID SILVER CHARM


Setiap bracelet atau gelang yang kita order pasti mahu menambah koleksi solid silver charm untuk lebih nampak anggun menawan. Sekarang Myra Bracelet juga mengadakan promosi hebat dengan potongan hingga 50 peratus dari harga asal. Hebat bukan. Cepat grab sebelum tarikh tutup promosi pada 31 Disember 2013.


Cantik2 dan mewah dengan reka bentuk dan warna. Saya yang melihat depan mata lagilah nak tambah koleksi terbaru gelang. Sangat2 teruja tau.

CARA2 MENGUKUR GELANG MENGIKUT SAIZ TANGAN


Ambil tali tape dan ukur mengikut cara2 yang telah ditunjukkan pada gambar dibawah ini.



Jika sudah mendapat saiz yang betul maka pelanggan akan mendapat saiz gelang yang sesuai untuk pergelangan tangan anda. Disini Myra Bracelet juga menyediakan bracelet atau gelang yang plan untuk pelanggan memilih sendiri reka bentuk dan warna.  Harga sebentuk gelang plan ini hanya RM80 sahaja.

MYRABRACELET.COM SETANDING JENAMA ANTARABANGSA


Sebarang pertanyaan lanjut dan melihat lebih banyak koleksi barangan Myra Bracelet, boleh lawati atau datang sendiri ke kedai Myra

MYRABRACELET.COM
No. 7.1 The Core Jalan Teknology 3/6C 
Taman Sains Section 3 Kota Damansara

Hubungi/Wassap/SMS = 018-2302790


Nota
Saya bangga bila mendengar Myra Bracelet Malaysia ini adalah orang melayu kita sendiri. Alhamdulillah. Saya doakan agar mereka berdua ini cekal dan tabah menjalani perniagaan yang mencabar. Semoga sukses dan berjaya.


0 comment... add one now