Safari live di Tanzania Afrika

Assalamualaikum guys.... Kita cuci mata tengok safari live di Tanzania, Afrika. Gambar nih aku ambil dari seorang sahabat yang masih lagi stay di Tanzania. Beliau mengizinkan untuk di kongsikan bersama kepada semua. 

Percutian beliau sekeluarga menarik minat aku untuk terbang balik ke negara Afrika. Walaupun negara Afrika tidak sehebat negara2 yang serba moden namun keunikan dan keindahan pulau2 serta Safari yang dipenuhi berjuta2 binatang membuatkan aku dan mr. hubby memang suka Afrika. Aku sekeluarga telah sampai ke Safari Sadani tetapi Safari Ngorongoro belum lagi dapat aku jejak. Masa tidak mengizinkan kami untuk pergi masa itu. Ok guys.. Jom layan tengok binatang live dari blog kongsibersamanora.. hik3.. Live ler konon... 


 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
  
Nota
Kalau dah jejakkan kaki ke Safari nih, memang seronok giler.. SubhanAllah.. ciptaan Allah itu sangat indah bukan. 

P.S. Thanks to dear friend Linges for sharing this pictures.. Korang boleh baca tentang gunung Kilimanjaro Kat SINI. Pernah dengar bukan? Gunung yang tertinggi di Afrika dan terbesar di Dunia... 

0 comment... add one now