Al Fatihah buat Osama Laden


Al Fatihah dan doa untuk Pejuang ISLAM Osama Bin Laden yang menjadi korban kepada manusia KUFARAT itu. Kecewa + sedih + terharu +marah + marah + benci dengan berita kematian pejuang Islam Osama Laden. How come? Kenapa tetiba kematian dia menjadi topik ceramah bodoh si Obama yer?? Kenapa mesti membunuh pejuang ISLAM sahaja sedangkan manusia KURAFAT si ISRAEL laknatullah yang telah membunuh berratus2 ribu manusia di Palestine yang tidak bersalah + kes Flotilla di sempadan GAZA tidak pula diambil tindakan terhadap mereka.. 

Dunia semakin menanti ketibaan IMAM MAHADI setelah ramai pejuang ISLAM menjadi korban kepada manusia2 KUFARAT yang penakut kayak tikus mondok dan tamak haloba seperti IBLIS. Tunggu sajalah ketibaannya dan pembalasan yang terbaik dari Allah SWT... 

P.S. Sehingga sekarang aku percaya bahawa OSAMA masih hidup. Wajah boleh ditukar ganti tetapi jasad sebenar masih segar dimata manusia ISLAM. Sehingga sekarang aku percaya kes 11 Sept bukan angkara beliau tetapi permainan badut US.. 

0 comment... add one now