Sejuta kemaafan dari Karam Sing Walia..

Assalamualaikum satu Malaysia.. Korang dah tonton video pasal Karam Sing Walia mohon maaf bukan. Pertengkaran ini berlaku selepas keterlanjuran beliau mengeluarkan kata2 BANGSA MELAYU BODOH, BUKAN BERASAL DARI MALAYSIA DAN INDONESIA dan SAKAI telah membuatkan orang melayu di restoran tersebut mengepung beliau dan meminta supaya Karam Sing memohon maaf. Sebagai prinsip 1Malaysia kita haruslah berfikiran terbuka dan menerima kemaafan beliau.   



P.S. Kita pun tak tahu apa yang Karam Sing tuh merepek. Kalau dengar dengan telinga sendiri pun mungkin kita juger macam brother2 tuh. Kepung sampai dia minta maaf. Tapi kitakan hidup dalam negara Malaysia yang penuh harmoni dan bekerjasama. Kita maaf sajer kesilapan dan keterlanjuran carutnya tuh. Orang dah mabuk memang tak sedar.. Tapi dalam mabuk2 tuh ler kita boleh cungkil rahsia hati mereka. Betul tak sahabat?? Jawab jawab... =)
Sejuta kemaafan dari Karam Sing Walia..

{ 11 comments.. read them below or add one }

ChipCoklat ChipCoklat Isnin, Januari 03, 2011
Kadang-kadang kala org melayu je yang menjaja sangat 1 malaysia ni..padahal bangsa lain kita x tau sama ada mereka menyokong atau tidak 1 malaysia ni..dari video ini kita dah boleh tahu isi hati mereka..apabila mabuk manusia berada dalam keadaan separuh sedar..jd ape yg dikatakan bukan ape yang difikirkannya..Jadi mane datangnya kata2 seperti itu..Yaa..tepat sekali...Ia datang dari hati..so, fikir2kan lah..
Abd Razak Abd Razak Isnin, Januari 03, 2011
Salam...

Orang dah minta maaf takperlah tu, terimalah maafnya..
white rose white rose Isnin, Januari 03, 2011
assalamualaikum kak nur...

ala...biasalah tu...
nama lagi manusia...

ade je kesalahannye...
MY HEART MY HEART Isnin, Januari 03, 2011
Kerana mulut badan binasa.. rasakan ahaks!!


salam kenal ^_^
akubiomed akubiomed Selasa, Januari 04, 2011
Apabila dibawah pengaruh alkohol, si peminum tidak sedar apa yang dicakapkan.
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Januari 04, 2011
Hey chip choclate..
mengenai prinsip satuMalaysia nih
kita cuba sebaik mungkin untuk
menjadi keluarga kepada pelbagai bangsa
cuba untuk memahami, bekerjasama,
dalam satu negara yang sedang
dalam ekonomi yg semakin maju...

insyaAllah.. jika semua bangsa bersatu padu
kita hidup dlm keadaan harmoni...
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Januari 04, 2011
Waalaikumsalam brother Razak..
itulah.. terima lebih baik dari kata sombong..
cuma dlm kes ini mungkin
org melayu disitu mendengar perkataan
yang kurang baik dan susah
untuk menerima... bangsa lain
mengutuk bangsa melayu org marah..

tapi dia dah minta maaf..
kita cubalah terima dgn fikiran terbuka
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Januari 04, 2011
Waalaikumsalam cik putih
manusia yang mudah tersinggung
dan sensitif tetapi punya harga diri
mesti akan terasa jika melayu di kutuk
tapi kita haru singat..
Islam itu indah dan bersih
Rasulullah pun di hina, dikutuk dan di lempar
batu namun BAGINDA masih lg tersenyum
dan memaafkan kesalahan musuhnya...
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Januari 04, 2011
Hey Myhearts...
sebab itu bila berkata harus berfikir
tapi kalau dah mabuk hati pahit semua
keluar.. baru tahu..

Tapi takper.. beliau pun dah mohon maaf..
kita maafkan sajer..
lagipun Karam sudah dikenakan tindakan
dari TV3..
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, Januari 04, 2011
Kabare Akubiomed...
memang manusia akan separuh sedar
jika dalam keadaan mabuk todi
tapi masa itulah kita akan tahu
isi hati mereka sebenar..
pendam dlm hati bahaya tauuu..
meowwmania meowwmania Selasa, Januari 04, 2011
betolllll

setuju sgt!!

karam sing walia oh! karam sing walia yeenadeyy