Terbang dalam train..




Salam guys.. Ini ler orang kata, tak ada kerja cari kerja. Memang brutal mamat nih. Terbang dalam train.. Layannnn..... Thanks to GBF untuk gambar lucu ini... =)

P.S. Yang bestnya pakcik bertopi tuh siap angkat kaki bersimpuh lagi.. Sopan gituh... hu3

{ 8 comments.. read them below or add one }

Abd Razak Abd Razak Rabu, Disember 15, 2010
Salam sis nur...

Ermmm...baiklah tak mencederakan orang..
meowwmania meowwmania Rabu, Disember 15, 2010
hahahaah.....yg bukan bukan aje :D
white rose white rose Rabu, Disember 15, 2010
assalamualaikum kak nur...
miahaha...

lawak betul la pakcik tu...
steady je dia angkat kaki...
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Disember 15, 2010
salam brother Razak
he3.... mcm2 ada kan pesen org nih
agaknya dah lama dia nak buat tuh
baru dapat ler impiannya...
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Disember 15, 2010
salam cik putih...
hwahwahwahwa.... (style ketawa aku ketiga)

kaki mahal tuh..
itu yang bersimpuh tertib.. hu3
tapi cutekan...
Nur Misnan Nur Misnan Rabu, Disember 15, 2010
salam cik meoww...
yang bukan2 ler diorang suka
yang tak bukan2 diorang bosan...
layannn...

p.s. best ker cuti2 kat mid valley.. =)
darkbatman darkbatman Jumaat, Disember 17, 2010
sempat lg 2 angkat kaki.hahahha
Nur Misnan Nur Misnan Jumaat, Disember 17, 2010
salam brother dark..
he3... sopan santun namanya tuh
kalah cik puan tau...