Seni is beautiful....

Salam2.. Seni is beautiful dan beautiful is senilah. kihkihkih.. (gurau). Lihatlah seni ini sungguh tertawan hati ini walaupun dengan melakarkan warna hitam dan kemerahan bibirnya tetap nampak cool jer kan. Aku sangat2 sukakanya.. Korang suka?? Sendiri tengok sendiri kasi tau lah. Kalau korang suka kongsi2 dengan aku apa pendapat korang bila melihat lakaran monovision ini... kredit untuk BJ.. Thanks man for sharing.










nota : 
Kalau ler lakaran ini hidup, jiwa seni aku yang memberontak nak melukisnya.. Tapiiiiii... bab yang tak pakai baju tuh boleh menggoda kaum lelaki2 itu... Ya kah????

{ 10 comments.. read them below or add one }

white rose white rose Ahad, Disember 19, 2010
assalamualaikum kak nora...

peewwwwiiittt...
gambar last tu menggoda u...

hahahaha...

lukisan yg simple but beautiful...
Tok Kiyai Tok Kiyai Ahad, Disember 19, 2010
Salam
Hmmmmm....pandai ke nur melukis?
Nur Misnan Nur Misnan Isnin, Disember 20, 2010
salam solihin...
senikan... niceeeee =)
Nur Misnan Nur Misnan Isnin, Disember 20, 2010
salam cik putih..
haishhhh suka yang last jer ker??
memang nakai sungguh mu..

takpe2 ada seni tersendiri...
Nur Misnan Nur Misnan Isnin, Disember 20, 2010
salam imanshah...
bakat semulajadi..
tapi aku pun ada tau..
bakat dapat berkat nasi pengantin.. hu3
Nur Misnan Nur Misnan Isnin, Disember 20, 2010
salam brutal..
aku tau kau memang bukan bab seni
tapi sebenarnya kau penggemar seni duit... hu3..

betul tak???
Nur Misnan Nur Misnan Isnin, Disember 20, 2010
salam tok..
sediliklah dulu... har3..
bakat terseni inilah dinding2
dirumah habis di corakkan..

tapi i LOVE KHAT