Angin kus2 dah datang..

Salam guys... Hari ini banyak benda nak post tapi tak ader mood. Angin kus kus aku datang secara mendadak. Tapi aku nak korang share dengan aku boleh?? Ahhhhh... sure punya OK. Korang kongsi2 ler dengan aku kalau tiba2 mood korang bertukar jadi angin kus2 apa korang buat. Tak faham??? Adussss... maksudnya mood tak bestlah. Asik nak marah jer... Kenapa yer?? 

P.S. Share yer kalau sudi.. mana tau korang boleh hilangkan mood kus2 aku nih.. hu3.. Kalau ada lawak gelihati yang boleh buatkan aku ketawa pun kira OK dah tuh... Aku tunggu nih... wokey guys.. calo betehhh.. gambar kredit untuk shamideska-guitarist-musician

4 comments.. read them below or add one

white rose white rose Isnin, Disember 13, 2010
assalamualaikum kaknur...

sy jarang berlaku angin kus2 ni...
jiwa sy TEGAR...
miahahahaha...

kalo ade datang, sy pasang radio kuat2, pastu jerit2 laa...

hahaha...akak jgn ikut step sy ni, silap ari bulan suami akak pengsan...
hahahaha...
Cat-from-Sydney Cat-from-Sydney Selasa, Disember 14, 2010
Aunty Nur,
Kucing ada angin-angin ni. Kita COOL!!!!! purrr...meow!
nurmisnan nurmisnan Rabu, Disember 15, 2010
salam cik putih..
harharhar.... angin kus2 nih datang
bila bulan mengambang..
kalau tak ada bulan
timbul matahari pacak tengahri plak... he3

ohhhh...jarang nak jerit2 mcm tuh
kalau tengah geram ambik wuduk jer.. hilang
tapi angin kus2 ni sesekali dtg
serammm... tak dapat elak dah..
nurmisnan nurmisnan Rabu, Disember 15, 2010
salam cat..
hehehe.... cool lagi bagus kan..
sekarang dah wokey dahhhh..
dapat coklat sekotak terus "hilanggg dah" (cakap mcm pak sudin)