121 sukarelawan yang ditahan Israel di bebaskan pagi tadi...

Lagi Gaza... Seramai 121 sukarelawan ditahan oleh pengganas Israel telah dibebaskan pagi tadi dan sedang dalam perjalanan ke Jordan, termasuk 30 orang sukarelawan dari Jordan,  4 dari Bahrain, 3 dari Pakistan, 15 dari Kuwait, 7 dari Morocco, 3 dari Syria, 28 dari Jazeera, 12 dari Indonesia, 4 dari Yaman, 12 dari Malaysia, 3 dari Algeria, 2 dari Azerbaijan dan 3 lagi dari Lubnan.. Alhamdullillah...

Dan terkini berita paling menyakitkan hati kapal-kapal dan 13 heli komando Israel telah mengepung Kapal2 bantuan bekalan ke Gaza seperti mereka adalah penjenayah. Kesemua bantuan sukarelawan dalam kapal diikat dengan tali dan ada yang diikat selama 24 jam sehingga tiba penjara Mushiba.. Layanan yang diberikan kepada mereka sangat biadap. Mereka tidak dibenarkan membuang air sekalipun.

Zalim yang amat.. macam mana mereka harus tahan untuk membuang.. Ya Allah seksanya mereka...

Sekarang Mesir telah membuka semula sempada ke Gaza.. Kalau dulu di buka kan bagus.. Tak le aku keluar bahasa sopan sintun aku.. Baguslah kalau dah semua Arab2 bersatu semula.. Semoga semuanya akan kembali tenang dan biarkan satu dunia memulau si Laknat Israel kecuali AS.. Biasalah sponsor besar.. mana nak lepaskan...

Obama.. u have no balls.... Kau tidak layak mengaku berketurunan raykat Afrika.. Memalukan...
121 sukarelawan yang ditahan Israel di bebaskan pagi tadi...

{ 10 comments.. read them below or add one }

meowwmania meowwmania Rabu, Jun 02, 2010
mmg hamba yg dilaknat Allah zionis ni!

dorang ni mmg dah train to kill.. hati kering, xada perasaan

smoga doa seluruh rakyat m'sia utk keselamatan mereka yg berjuang di jalan Allah dimakbulkan oleh-Nya

amin..
Nur Nur Rabu, Jun 02, 2010
sebenarnya si laknat yahudi ni dah jadi sombong bodoh tapi pandai.. yalah.. dulu maza mereka mengikut nabi Musa Allah telah memberi makana dari syurga.

sebab itu bijak tetapi sombong dan lupa kebaikan itu...

sama2 kita solat hajat dan doa semoga mereka yang menjadi tebusan dan semua umat islam selamat dari si laknat yahudi... Amin
cik pingu cik pingu Rabu, Jun 02, 2010
susah kalau x bersatu. huhu.
Roronoa Zoro Roronoa Zoro Rabu, Jun 02, 2010
betol cakap nur.. dahulu bani israel diberi makanan dari langit, dari syurga.. sebb tue diorang bijak n pandai..

dan sebb makanan itulah bani isreal tue rasa bongkak dan menolak agama islam yg diturunkan kepada nabi muhammad. sebb nabi muhammad adalah org arab.

masa tue org arab dalam zaman jahilliah.. jadi diorang rasa nabi muhammad x layak jadi nabi.. asttafirullahalazim.. teruk betol diorang x percaya allah...

sama2 kita solat hajat dan doa semoga mereka yang menjadi tebusan dan semua umat islam selamat dari si laknat yahudi... Amin...

=)
alvin takda rumah harga 8juta.... alvin takda rumah harga 8juta.... Rabu, Jun 02, 2010
obama..
u hav no dick..
u arr moron in my heart..


dadadadada...
Nur Nur Rabu, Jun 02, 2010
salam cik pingu

itulah.. kenapa dari dulu bangsa Arab tidak mahu bersa2 demi Palestin..

bila dah terjadi seperti ini baru nak membantu...

terima kasih tapai ubi
sudi2 dtg lagi ... ya cik pingu
Nur Nur Rabu, Jun 02, 2010
salam zoro

ini orang kata bagi betis nak paha
bagi makan tak dihargaiya
bagi tembak baru tau dia

geram sungguh... sampai la ni aku masih tak putus2 doakan mereka semua bebas dari mahkluk iblis nih...

datang ketuk pintu 2 x
jg lupa klik nuffnang sekali
kidding....
Nur Nur Rabu, Jun 02, 2010
salam rumah 8 juta

walaupun kau kata x de rumah 8 juta, sstu hari nanti tercapai niat kau tuh.. yg penting usaha

Yes u r absolutely rite

take care n pls do come again... =)
Nur Nur Rabu, Jun 02, 2010
salam bergaya

sila2.. boleh...