Senarai peserta-peserta yang berjaya terpilih memasuki Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora


Assalamualaikum. Alhamdulillah.. syukur pada Allah Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora sudah pun berakhir pada 10hb April 2015 jam 11.59pm kelmarin. Sambutan alhamdulillah menggalakkan dari semua blogger2 yang sudi menghantar penyertaan mengenai perkongsian herba2 yang menjadi pilihan anda semua.

Banyak herba2 yang menakjubkan ada dimuka bumi ini terutama di Malaysia yang kita sendiri tidak ketahui. Dengan adanya contest ini MasyaAllah banyak info2 menarik dan perkongsian dari peserta2 mengenai tumbuh2an herba dan buah2an yang sangat hebat diamalkan oleh kita.

Disini adalah senarai peserta2 yang berjaya terpilih memasuki Contest Petua dan Herba KongsiBersamaNora. Jom kita terjah. Mana yang tiada namanya tersenarai saya memohon maaf kerana sudah diberi peringatan awal2 agar ikut syarat2 untuk menyertai Contest ini. Link url sponsor2 adalah WAJIB disertakan dengan betul dan jangan ada yang silap. Lain2 syarat saya sedikit longgarkan kerana tidak ramai yang mahu menyahut perkongsian herba2. Baiklah jom kita tengok siapa yang kena.

21 senarai peserta contest dari 30 peserta yang berjaya memenuhi syarat.























Kepada mereka yang tidak berjaya jangan putus asa. InsyaAllah semua perkongsian anda akan saya kongsikan link2 anda didalam blog saya agar ramai lagi mereka mendapat manfaat dan mengamalkannya. Itu yang terbaik.

Jadi keputusan Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora akan dijuri oleh saya dan seorang sahabat saya yang berpengalaman didalam bidang penulisan photographer dan berpengetahuan didalam bidang herba perubatan. Keputusan pemenang akan diumumkan pada tarikh yang akan saya berikan kelak.

Kepada tiga peserta terawal menghantar penyertaan didalam Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora akan diberikan hadiah sehelai bag tote made by hand dari ByHawaOrked. Mereka akan saya senaraikan beserta nama2 pemenang2 nanti. Jangan risau.. walaupun anda disqualified dalam Contest ini, anda 3 peserta yang telah menghantar penyertaan terawal akan tetap mendapatkannya.

Terima kasih tidak terhingga kepada semua peserta2. Diharapkan teruskan dengan perkongsian ilmu herba kepada semua. Jangan tinggalkan amalan tok nenek kita. Sesungguhnya HERBA yang ALLAH ciptakan sungguh berkesan dan AJAIB yang terkandung berjuta khasiatnya.

Nota : Diharapkan Contest akan datang nanti lebih ramai yang menghantar penyertaan. Kongsi Untuk Lebih Sihat.


ALL D BEST SEMUA AND GOOD LUCK..




0 comment... add one now