Keputusan giveaway teka tepat dia dapat episod1


Assalamualaikum.. Nampaknya Giveaway Teka Tepat Dia Dapat telah berakhir penutupan jam 11.59pm 28 Mac 2013. Rasa2nya siapakah antara korang yang dapat meneka dengan TEPAT jawapan pada gambar tersebut. Jom kita zoom gambar sebenar.

 

Jawapan yang paling tepat adalah FROZEN STRAWBERRY YOGURT atau STRAWBERRY YOGURT BEKU. Ramai yang meneka dengan sebutan strawberry + strawberry yogurt + strawberry yang dipotong dan macam2 lagi = Jawapan tidak tepat.

 

KEPUTUSAN MAHKAMAH HAKIM

  • Keputusan Hakim adalah muktamad. Tiada siapa yang dapat meneka dengan TEPAT maka tiada pemenang pada bulan Mac ini.
  • Wang tunai B$20 akan dibawa ke bulan April 2013 menjadi B$40
  • Pihak admin telah membuat keputusan akan memberi hadiah saguhati kepada mereka yang meneka dengan jawapan yang hampir2 tepat.

PEMENANG HADIAH SAGUHATI

Pemenang hadiah saguhati yang meneka dengan hampir tepat = STRAWBERRY YOGURT menerima magnet fridge Brunei + Key Chain. 
  1. Facebook - Siti Nurafiza
  2. Facebook - Ema Bellezza AbdGhani
Tahniah diucapkan. Pihak admin akan DM pemenang saguhati melalui FaceBook. Recipe cara membuat Frozen Strawberry Yogurt boleh klik SINI

Nota
Hadiah admin beri tidaklah sehebat mana jika dibandingkan dengan GA dari sahabat blogger2 lain. Cuma admin berpuas hati kerana semua hadiah adalah pemberian ikhlas dari admin. 

P.S. Tunggu GA TEKA TEPAT DIA DAPAT bulan April pula. Alert ok FB + Instagram korang. Gd luck diucapkan. Kepada pemenang saguhati Sila DM FaceBook Nurmisnan. Terima kasih.

0 comment... add one now