Hilang sikit stress tengok si comel ini tidur

Assalamualaikum guys.. Hari ni stress sikit mood. Nak masak pun malas. Last2 masak capati, kuah dhal dan sambal. Simple but superb. Puji sendirilah.. Hu3.. Oklah.. tak mau banyak cakap. Kita rehat2 sekejap tengok gelagat haiwan2 yang aku search dari wak google + sendiri punya koleksi. Suka tengok mereka tidur. Bermacam2 gaya ada. Kalau dah mengantuk tak kira style apa pun janji mata lelap hati senang. Atas pokok pun jadi. Layannnn.....

 

 

 

 

  

 

Aku suka gambar dua ekor mak Be dan mak Mon nih... Penat sekalipun tetap memeluk dan menggendong anaknya untuk menyusu sehingga tertidur. Touching2... 


Last sekali my Ruby yang dah bunting pelamin. Tdo tak ingat dunia. Orang bising2 kat dia pun tak sedar agaknya... Syok betul tengok dia landing... Uiiitttt.. bangun ler dah maghrib. 

Mak kata sejak dia bunting nih asik nak relax + tidur atas katil aku. Waaaahhh.. manyak lawan tokey ini budak. Hali2 ini macam wa boleh semput wooo selut bulu2 yang berterbangan.. Wa boleh dapat TB woooo.... Hik3... (Gurau utk Ruby cayang) 

P.S. Lepas nih kalau tak hilang juga stress baik aku kacau kopi susu + makan pisang. Makan pisang boleh meredakan kemarahan dan stress tau. 

* Gambar kredit kat adik2 aku Cik Nana ngan Apeks.. Tinkiu aaaa kongsi2.. Jaga Ruby elok2.. Jangan bagi dia marah.. Dia kan pregnan mesti emo punya.... Ok guys.. Adios and wassalam....

0 comment... add one now