Happy birthday Althea Turns One



Assalamualaikum. Wow!!! Tahniah and Happy birthday Althea turns 1. Berita baik untuk kaum perempuan dan lelaki yang giler shopping online produk makeup dan penjagaan kecantikan dari Korea. Anda harus ketahui dan ambil tahu shopping online barang2 Korea dari Althea ni semuanya terus dari negara Korea tau. Memang seronok bila dah buka link Althea ni. Mari saya terangkan lebih lanjut sempena harijadi Althea yang setahun ni. Macam2 ada. 

Althea adalah syarikat dari Korea yang membuat jualan online shopping atau membeli belah secara online yang sangat mudah untuk pengguna dan peminat produk kecantikan dan makeup barangan Korea. Tidak semua barang Korea ada dijual di Malaysia. Jadi anda dengan mudah boleh dapatkan produk2 kecantikan dan makeup Korea dari Althea.

Apa yang menarik shopping dengan ALTHEA?

Jujurnya setiap barang yang dijual tidak mudah didapati di Malaysia. Walaupun ada produk yang dijual di Malaysia tetapi berbeza pula dengan harganya dan kualitinya. Setiap pembelian barangan dari Althea, kesemua produk2 yang anda pilih diterbangkan sendiri dari Korea. Jaminan 100% original dan tiada tiruan.

Sempena meraikan Altheaturns1 ni, Althea Korea telah memberi hadiah yang sangat awesome pada anda. Apa hadiah tu dan macam mana caranya.

  • Althea's Birthday Celebration 20th - 31st July, 2016. Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit. For orders placed on 20/7 onwards. While stocks last. Awesome kan kotak pink ni..


  • Free Goodies for first 1,500 shoppers. Full size beauty products. While stocks last. GRAB cepat. Jangan lambat.


  • Birthday Giveaway. Pick 3 Top Sellers for 100% REBATE!. Rebate will be credited into your account.

Nanti.. ada lagi kalau anda shopping sekarang ni. Sempena #AltheaTurns1 dalam Instagram Contest ni, anda juga berpeluang memenangi pelbagai hadiah2 yang sangat menarik yaww.. Apa tuh?

  • Got your Althea party kit? Wish us a happy birthday with #altheaturns1 and stand a chance to win amazing prizes such as Macbook Air, Ipad Air 2, iPhone 6S, Galaxy S6 Edge, Canon EOS M10 Selfie Camera, Althea credits and beauty hampers from Althea! 
  • Prizes total worth KRW10,000,000 to be won.
  • Contest starts from 20th July - 15th August, 2016. Kongsikan wish birthday bersama Althea di link instagram ini. AltheaKorea

Wohoooo!!!! bestkan. Ingat ya bila dah shopping dengan Althea, tunggu barang2 anda sampai dan join contest #AltheaTurns1. Selfie bersama produk dan party kit yang diberikan. Guna hashtag #AltheaTurns1 dengan lebih kreatif. Mana tau rejeki andakan. Kot2 rejeki saya ker. hehehehe.. Aminn. Jadi apa lagi. Jom shopping dengan ALTHEATURNS1. Anda akan mendapat RM30 + RM5 selepas mendaftar dengan Althea. Bestkannnn!!!.. Apa lagi jom daftar sekarang.

KLIK >>>>> ALTHEATURNS1 guna kod >>> ALTHEATURN1


Yang pasti jika anda mula shopping sekarang ini, anda akan dibungkuskan khas produk2 yang anda beli dengan kotak bungkusan KHAS yang bewarna PINK sempena harijadi ALTHEATURNS1. Memang awesome and cute box tu. Saya simpan kotak pink yang comel ni dengan baik tau. hehehehe... Oh ya.. lupa saya nak pesan. Anda akan dapat free pos dengan berbelanja lebih dari RM150. Bestkan.. Kongsi2lah dengan kawan2 atau adik badik. Sure anda excited giler menunggu barang anda sampai dengan pakaging pink yang comel dan cantik. 

Wokay guys.. selamat shopping2 time. nak tengok tak saya shopping apa di Althea? Taraaaa!!!!


Nota
Sebelum memilih barang2 ang anda inginkan pastikan check bahan2 pada peoduk tersebut agar selamat digunakan. Berhati2 saja. So far apa yang saya beli alhamdulillah selamat digunakan. Thank you Althea. I love shopping with Althea. Will shopping again and again. xoxo...