Janji aku kenyang..

Salam guys



"Aku tak tahu ler ikan jenis apa nih, Janji aku kenyang. Yang penting aku tangkap sendiri k dan aku bukan mencuri. HALAL LAGI "


{ 10 comments.. read them below or add one }

Cat-in-Sydney Cat-in-Sydney Selasa, November 09, 2010
Ikan ke ular? eeeuwwww...takut! purrr...meow!
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, November 09, 2010
salam rafhan..
rasanya mcm belut tapi entahlah..
kucing tuh pun tak bagi tahu aku..
huhuhu...

hey CAT..
bukan ular dear..
belut atau ikan panjang kot..
donny donny Selasa, November 09, 2010
haha..lawak betul kucing tu.. siap ngan ayat lagi.. aku tangkap sendiri

samal dari kk sabah dari etomyam
meowwmania meowwmania Selasa, November 09, 2010
alhamdulillah rezeki kcg tu..

klau lah semua kucing pandai buat makanan sendiri dia pon tak mahu nak mencuri mencuri ni tp apa kan daya...
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, November 09, 2010
hey donny...
itu baru ayat si kucing terlampau hu3...

thanks dropped by here.. singgah lagi =)
Nur Misnan Nur Misnan Selasa, November 09, 2010
salam cik meoww..
kalau ler semua kucing bijak berfikir
confirm ramai buat bisness jadi pelayan.. hu3

anyways, haiwan ini tidak berakal
apa yang ada depan mata dia sapu jer.... belut pun belutlah.. janji kenyang
etomyam etomyam Selasa, November 09, 2010
salam
yang pentung atas usaha sendiri..halal
Abd Razak Abd Razak Rabu, November 10, 2010
Salam Sis Nur...

Benar, binatang tak pernah buat dosa mencuri..
Nur Misnan Nur Misnan Khamis, November 11, 2010
salam brother Razak
haiwan tiada akal fikiran
sebab itu ler jika mahu dicuri
makan sekalipun, jgn lah di pukul
sebaluknya berikan saja...

kucing haiwan kesayangan Rasulullah
jika di pukul, di sepak atau di aniaya.. balasannya akan tiba jua
kaki cepat rasa sakit dan mcm2 lg...