Mike Tyson buat Haji tahun ini


adakah dimuka Tyson itu tatu atau sekadar corak?

Bila sebut saja Mike Tyson (44 tahun) semua orang mesti kenal bukan.. Dia adalah bekas juara tinju dunia yang telah pun memeluk agama islam sewaktu beliau berada di penjara tahun 1990 an. Mike dipenjara selama 10 tahun (telah dikurangkan menjadi 3 tahun) kerana memperkosa seorang ratu cantik Amerika Syarikat pada tahun 1991. To bad for him tapi alhamdullilah apa yang di anugerahkan padanya adalah dia peluk ISLAM. Betapa besarnya kuasa Allah s.w.t.. Bila2 boleh berlaku..

Dengar khabarnya Mike mahu mengerjakan ibadah haji pada musim haji tahun ini.  

Menurut akhbar Okaz; Mike telah tiba di Madinah bersama Asosiasi Dakwah Kanada untuk melakukan umrah atau haji kecil. Sambil itu mereka juga merancang untuk mengunjungi kota2 Saudi yang lain.

Alhamdullilah... semoga niatnya untuk mengerjakan haji akan termakbul.

Menurut akhbar, Mike Tyson akan mengambil bahagian dalam acara bergusti WWE Raw PRO di Amerika Syarikat pada Januari lalu..

P.S.. Israel bakal membebaskan 1000 sukarelawan yang telah ditahan demi untuk Gilad Shalit yang telah di tawan oleh Hamas selama 4 tahun yg lalu.. Dahsyat mamat ni. apapun alhamdullilah kepada sukarelawan yang akan bebas tak lama lagi... sengsaranya mereka dalam tahanan si laknatullah..
pic kredit to mr. google

2 comments.. read them below or add one

Admin Admin Rabu, Julai 07, 2010
terima kasih atas perkongsian :)
nurmisnan nurmisnan Rabu, Julai 07, 2010
salam mifh @ Hadi...

No mention man..
thanks 2 u for dropping by here.. =)